03Ιούλ

ημερολόγιο Διατροφής │ Μικρές συμβουλές που θα κάνουν τη διαφορά!

Μικρές συμβουλές διατροφής, που «δεν τις πιάνει το μάτι σου» αλλά θα κάνουν την μεγάλη διαφορά, εάν τις ακολουθήσεις!

  • Ενυδατώστε το σώμα σας με επαρκή ποσότητα νερού (1½ – 2 λίτρα /ημερησίως)

  • «Φορτώστε» τον οργανισμό σας με φυτικές ίνες

  • Χρησιμοποιείστε άφοβα μπαχαρικά και πικάντικες τροφές όπως καυτερή πιπεριά, τσίλι, ξύδι μπαλσάμικο, λεμόνι

  • Περιορίστε την χρήση αλατιού

  • Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα

  • Καταναλώστε γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση και περιέχουν προβιοτικά με αποδεδειγμένα οφέλη για την υγεία του πεπτικού συστήματος

  • Προτιμήστε ως τρόπο μαγειρέματος το βράσιμο, το ψήσιμο ή το μαγείρεμα με ατμό

  • Βάλτε την άσκηση στην ζωή σας

  • Επιλέξτε στο πρωινό ή στο βραδινό σας γεύμα, γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

  • Αποφύγετε με το φαγητό να κάνετε παράλληλα άλλες δραστηριότητες όπως να παρακολουθείτε TV

  • Ο συνδυασμός άσκησης και επαρκούς πρόσληψης γαλακτοκομικών συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας των οστών

  • Πρέπει να γνωρίζετε, τι ποσότητα αλατιού περιέχεται στα τρόφιμα, διαβάζοντας την διατροφική ετικέτα

  • Μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας και μην τον τιμωρείτε τρώγοντας ανεξέλεγκτα

  • Το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά χάρη στα συστατικά του, όπως πρωτεΐνες, κάλιο, ασβέστιο, βιταμίνη D, παίζει σημαντικό ρόλο και στην αύξηση και την ανθεκτικότητα της μυϊκής μάζας κάτι που το κάνει ιδιαίτερα χρήσιμο στους αθλούμενους

  • Χρησιμοποιείστε μουστάρδα συνοδευτικό με το κρέας για να δώσετε περισσότερη  γεύση

  • Τα  φαγητά να είναι ελκυστικά σερβιρισμένα με ποικιλία στην υφή και στο χρώμα

  • Μπορείτε να καταναλώσετε 2-3 ποτήρια λευκό κρασί, την εβδομάδα



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email