Το Social Media Health Marketing της Light Life έρχεται να συμπληρώσει και να ενισχύσει την υπάρχουσα εικόνα και τις τρέχουσες Social Media Campaigns της εταιρίας, εστιάζοντας στο κοινωνικό της προφίλ και παρακινώντας τους καταναλωτές προς έναν ισορροπημένο τρόπο διαβίωσης, προάγοντας τα πλεονεκτήματα της υγείας σε παιδιά, εφήβους και στην τρίτη ηλικία!
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω στοχευμένης αρθρογραφίας, έξυπνων tips, υγιεινών συνταγών, motivation quotes, lifestyle, άθλησης και ψυχολογίας. Επίσης, με τον τρόπο αυτό προάγεται και η σύγχρονη τάση του επιχειρηματικού κλάδου παγκοσμίως, η οποία θέλει τους καταναλωτές υγιείς, ευδιάθετους και χαρούμενους.
Σε μια συνεχώς εντεινόμενη στροφή προς την τεράστια σημασία της προσωπικής μας υγείας, μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις έχουν εντάξει στις στρατηγικές επικοινωνίας (ιδιαίτερα μέσω των Social Media) με το κοινό τους, την ευαισθητοποίηση καθώς και την προώθηση της δημόσιας υγείας και του σύγχρονου τρόπου διαβίωσης των κοινωνικών ομάδων (Wellness – Lifestyle).
Οι δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων/εταιριών και καταναλωτών έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Η μονόδρομη διάδοση των πληροφοριών στα Social media πλέον έχει δώσει τη θέση της σ’ ένα πολυθεματικό μοντέλο επικοινωνίας! Μια πολυθεματική προσέγγιση (σχετική και με την προαγωγή της υγείας) είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε μεγαλύτερο μερίδιο κοινού.
Αποτελεί παγκόσμια αλλά και ελληνική «ανάγκη» το ευρύτερο κοινό/στόχος να «ανησυχεί» ολοένα και περισσότερο για τη διατροφή, την υγεία, το «well living», να κατακλύζει γυμναστήρια και να συμμετάσχει ανά χιλιάδες σε εκατοντάδες αγώνες που διοργανώνονται (πλέον) σε εβδομαδιαία βάση, σ’ όλη την χώρα. Εύκολα λοιπόν συμπεράνουμε, ότι το «well living» δεν είναι απλά τάση αλλά τρόπος ζωής!