16Απρ

ημερολόγιο Διατροφής │ Ω3: Το «Α» και το «Ω» της διατροφής μας!

Τα Ω3, βρίσκονται στα χείλη κάθε Διαιτολόγου, καθώς η σημασία αυτού του απαραίτητου λιπαρού οξέως στη διατροφή μας είναι αδιαμφισβήτητη!

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, έχουν συζητηθεί ευρέως τα τελευταία χρόνια, εν μέρει λόγω των συνεχόμενων ερευνών, που αποδεικνύουν διαρκώς τη σημασία τους στην υγεία και στην καταπολέμηση ασθενειών και παθήσεων. Επίσης, είναι γνωστά και ως πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο, στη λειτουργία του εγκεφάλου και στην ανάπτυξη του σώματος!

Αυτά τα λιπαρά οξέα μπορούν να βοηθήσουν, στη μείωση του κινδύνου των καρδιαγγειακών παθήσεων και γι’ αυτό το λόγο, πολλοί οργανισμοί υγείας συνιστούν την κατανάλωση λιπαρών ψαριών, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα!

Άλλα οφέλη των Ωμέγα-3:

  • Βελτίωση της αρτηριακής πίεσης

  • Βελτίωση της χοληστερόλης, μειώση των τριγλυκεριδίων και αύξηση των επιπέδων της HDL (καλής) χοληστερόλης

  • Βελτίωση της υγείας των οστών

  • Βελτίωση της πνευματικής υγείας

  • Βελτίωση της υγείας του εντέρου

  • Βελτίωση της υγείας του δέρματος

  • Βελτίωση της υγείας των πνευμόνων

  • Πρόληψη κατά του καρκίνου

Πού Βρίσκονται:

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα δεν μπορούν να παραχθούν  στο σώμα μας, οπότε προσλαμβάνουμε αυτά τα τόσο σημαντικά θρεπτικά συστατικά, από τη διατροφή. Μπορούν να βρεθούν, σε μια ποικιλία ψαριών και θαλασσινών, ιδιαίτερα στα λιπαρά ψάρια όπως στις σαρδέλες, στον σολομό, στο λαβράκι, στην τσιπούρα, σε μερικά φυλλώδη λαχανικά και σε ξηρούς καρπούς.

Στον οργανισμό μας  τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βρίσκονται συγκεντρωμένα σε μεγάλες ποσότητες στον εγκέφαλο και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, στις συμπεριφοριστικές και γνωστικές λειτουργίες!



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email