03Ιούλ

ημερολόγιο Διατροφής | Ιούλιος: Φρούτα & λαχανικά που «σπαρταράνε»!

Ο κάθε μήνας ετοιμάζει τα δικά του φρούτα & λαχανικά… ας θυμηθούμε πως παλιότερα, δεν τρώγαμε για παράδειγμα τις φράουλες το χειμώνα γιατί απλά δεν υπήρχαν, δεν ήταν η εποχή τους. Με τα θερμοκήπια και τα πάσης φύσεως αλλοδαπά προϊόντα της αγοράς, καταναλώνουμε δυσμεγέθη φρούτα και λαχανικά γεμάτα λιπάσματα και άλλα συστατικά, που δεν τα βάζει ο ανθρώπινος νους.

Γι’ αυτό επιλέξτε να καταναλώνετε μόνο τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι της εποχής τους. Αποφύγετε να αγοράζετε προϊόντα που είναι αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας. Προτιμήστε να καταναλώνετε πολλά οπωροκηπευτικά που βρίσκονται σε αφθονία στην Ελληνική γη.

Τον Ιούλιο  επιλέγουμε να τρώμε φρέσκα:

Φρούτα : Βερίκοκα, φράουλες, αχλάδια, σύκα, βύσσινα, κεράσια, ροδάκινα, καρπούζια, πεπόνια, μούσμουλα και νεκταρίνια.

Λαχανικά : Αγγούρι, άνηθος, αντίδι, αρακάς, βλίτα, κολοκυθάκια, φρέσκο κρεμμύδι, λάχανο, μαϊντανός, μάραθος, μαρούλι, πιπεριά, ραδίκια, μπάμιες, σέλινο, σέσκουλο, σκόρδο, φασολάκια, ντομάτες, παντζάρια, ραπανάκια, καρότα, κολοκύθες, μελιτζάνες και πατάτες.



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email