16Μαΐ

ημερολόγιο Διατροφής │ Τι λαχανικά, φρούτα και ψάρια να επιλέξεις τον Μάιο!

Τι θα επιλέξεις να βάλεις στο καλάθι σου για τον μήνα Μάιο; Δες, τι να προτιμήσεις κατά προτεραιότητα! Τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά  έχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά, καλύτερη γεύση και είναι πιο οικονομικά!

Επέλεξε.. και εποχιακά ψάρια! Ναι… και τα ψάρια έχουν εποχές! Προτίμησε αυτά των ελληνικών θαλασσών!

Ας δούμε την λίστα:

Λαχανικά: Αγγούρια, αρακάς, καρότα, κολοκύθια, κρεμμύδια (ξερά, φρέσκα), λάχανα, λεμόνια, μαϊντανός, μάραθος, μαρούλι, μπρόκολα, παντζάρια, πατάτες, πράσα, ραδίκια, ραπανάκια, σέλινο, σέσκουλα, σπανάκι, μανιτάρια.

Φρούτα: Αβοκάντο, μπανάνες, πορτοκάλια, κεράσια, φράουλες, blueberries.

Ψάρια: Τσιπούρες, σαργοί, χταπόδια, κουτσομούρες, μπαρμπούνια, σκαθάρι, αστακός, αθερίνα, γαλέος, γαρίδες, γαύρος, γόπες, ζαργάνα, καλαμάρια, κολιός, κουτσομούρες, λυθρίνια, μαγιάτικο, μελανούρια, μπαρμπούνια, μύδια, ξιφίας, σαρδέλα, σαφρίδια, σκουμπρί, συναγρίδα, σφυρίδα, τόνος, φαγκρί, παλαμίδα, σπάρος, μαίνουλα, ροφός, χέλι.

Καλές αγορές!



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email