21Σεπ

φουντ Μπλόγκερ │ Σύκο: 8 λόγοι για να το «αγαπήσεις»!

Κατεξοχήν φρούτο της Μεσογείου! Έχει ιδιαίτερη υφή και γεύση, κυρίως όμως διαθέτει νοστιμιά και αποτελεί καλή πηγή ενέργειας!

Η θρεπτική του αξία είναι αναμφισβήτητη, καθώς περιέχει φυτικές ίνες, κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο και σίδηρο ενώ οι ποικιλίες με σκούρα κόκκινη σάρκα είναι πλούσιες σε πολυφαινόλες, ουσίες με αντιοξειδωτική δράση!

Ας δούμε 8 λόγους για τους οποίους επιβάλλεται να εντάξεις το σύκο στην διατροφή σου!

4

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Τα σύκα αποτελούν πλούσιες πληγές καλίου, το οποίο βοηθά στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Μελέτες έχουν δείξει, ότι όσοι καταναλώνουν περισσότερο κάλιο, έχουν χαμηλότερη πίεση σε σχέση με τους υπόλοιπους!

Εμποδίζει τη δυσκοιλιότητα

Μπορούν να δώσουν τη λύση σε όσους ταλαιπωρούνται από το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας και θέλουν να δοκιμάσουν μια φυσική μέθοδο βοήθειας. Η καθημερινή κατανάλωση τριών σύκων, βοηθά στην ανακούφιση του προβλήματος.

2

Βοηθά στον έλεγχο του βάρους

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες όσο περισσότερο συμπεριλαμβάνονται στην διατροφή μας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε, όσον αφορά την επίτευξη του επιθυμητού βάρους. Ο λόγος είναι, ότι επιβραδύνουν την πέψη και διατηρούν για περισσότερη ώρα το αίσθημα του κορεσμού. Αυτό μας οδηγεί στο να μην πεινάσουμε σύντομα και να μην τσιμπολογούμε.

Προστατεύει τις γυναίκες που βρίσκονται σε εμμηνόπαυση από τον καρκίνο του μαστού

Έρευνα 8 χρόνων, που διεξάχθηκε σε περισσότερες από 50 χιλιάδες εμμηνοπαυσιακές γυναίκες στη Σουηδία, έδειξε ότι όσες κατανάλωναν τις περισσότερες φυτικές ίνες από φρούτα (τα πλουσιότερα των οποίων είναι τα σύκα, τα μήλα, τα αχλάδια, τα δαμάσκηνα) μείωσαν τον κίνδυνο κατά 34% σε σχέση με αυτές που κατανάλωναν τις λιγότερες.

 3

Προλαμβάνει καρδιαγγειακές παθήσεις

Μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί σε ζώα, έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση του λαχταριστού αυτού φρούτου μπορεί να ρίξει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα και κατ’ επέκταση να αποτρέψει μακροπρόθεσμα την εμφάνιση καρδιαγγειακών παθήσεων. Τα τριγλυκερίδια είναι η κύρια μορφή λίπους που κυκλοφορεί στο αίμα και όσο πιο αυξημένα είναι τα επίπεδά τους, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα εμφάνισης παχυσαρκίας και καρδιακών παθήσεων. 

Συμβάλλει στην διατήρηση της πυκνότητας των οστών

Η πλούσια περιεκτικότητά τους στο μέταλλο που δυναμώνει τα οστά μας, το ασβέστιο, όπως και το κάλιο, το οποίο εμποδίζει την απώλεια ασβεστίου στα ούρα που προκαλείται από μεγάλη κατανάλωση αλατιού, καθιστά τα σύκα συμμάχους μας ενάντια στην οστεοπόρωση.

5

Βελτιώνει την σεξουαλική ζωή

Όλοι γνωρίζουμε, ότι τα σύκα αποτελούν ένα φυσικό αφροδισιακό, αναστατώνοντας τις ορμόνες μας! Μάλιστα, από τα παλιά χρόνια, τα σύκα χρησιμοποιούνταν σε περιπτώσεις που παρουσίαζαν σεξουαλική αδυναμία.

Ανακουφίζουν τον πονόλαιμο

Η κολλώδης ουσία των σύκων, βοηθά πολύ στην περίπτωση που έχουμε ερεθισμένο λαιμό. Η ουσία αυτή, όταν αναμειγνύεται με νερό διογκώνεται και θεωρείται ότι προστατεύει το λαιμό, μειώνει τον ερεθισμό και μαλακώνει τον πόνο!



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email