05Φεβ

Το Εξπρές του Διαιτολογίου │ «Μια φορά και έναν καιρό», ήταν ένα «υπέρ-τρόφιμο» που το έλεγαν «Παντζάρι»! Και αυτό…δεν είναι καθόλου «παραμύθι»!!!

Το παντζάρι (Beta vulgaris), ή κοκκινογούλι, είναι φυτό της οικογένειας Αμαρανθοειδή, η οποία παλιότερα ήταν γνωστή ως Χηνοποδιοειδή! Το παντζάρι τρώγεται τόσο ωμό, όσο και μαγειρεμένο!

Τα παντζάρια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φολικό οξύ. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστήμιου του Έξετερ, τα παντζάρια βελτιώνουν την αντοχή κατά 16%.

Εάν είστε αθλητής και σας αρέσουν τα παντζάρια, τότε η καθημερινή κατανάλωση αυτών, για τουλάχιστον 2 εβδομάδες, κοντά σε περιόδους προετοιμασίας, ενδέχεται να βελτιώσει κατά 2 με 3% την απόδοσή σας!

Ο  χυμός τους, βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης! Το μαγνήσιο που περιέχουν βοηθάει την απορρόφηση του ασβεστίου. Επίσης, έχουν καθαρτικές ιδιότητες!



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email