09Δεκ

ημερολόγιο Διατροφής │ 5 διατροφικές συμβουλές για να αποφύγετε τον «ιπτάμενο εφιάλτη» του Jet Lag! #MyNameIsLag:JetLag

Έχουμε «μπει» για τα καλά, στον πιο αγαπημένο μήνα του χρόνου, για μικρούς και μεγάλους. Τα Χριστούγεννα είναι μία εορταστική περίοδος, που για τους περισσότερους, ενδείκνυται να ταξιδέψουν σε παραμυθένιους προορισμούς του εξωτερικού όπως στο Ροβανιέμι στο χωριό που  κατοικεί ο Aϊ-Βασίλης ή ακόμα και στην «Χριστουγεννιάτικη» Νέα Υόρκη,  που είναι μια συναρπαστική εμπειρία, από μόνη της!

Οι πτήσεις με το αεροπλάνο μπορεί να είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να φτάσουμε γρήγορα στον αγαπημένο μας προορισμό, αλλά κρύβουν μια παγίδα: τον κίνδυνο να χάσουμε τον ύπνο μας. Είναι το Jet lag (τζετ λαγκ), η διαταραχή που εκδηλώνεται όταν ο εγκέφαλος νομίζει ότι είναι για παράδειγμα πρωί, αλλά εξαιτίας του αεροπορικού ταξιδιού σε άλλη ζώνη ώρας, είναι απόγευμα.

Παρακάτω σας δίνουμε κάποιες συμβουλές, ώστε να αποφύγετε αυτόν τον «εφιάλτη»:

  1. Την προηγούμενη ημέρα από το ταξίδι σας κοιμηθείτε νωρίς. Πιείτε αρκετό νερό το πρωί και φροντίστε να πάρετε ένα πολύ καλό, χορταστικό πρωινό.
  2. Αποφύγετε την μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης, γιατί συμβάλλουν στην αφυδάτωση του οργανισμού και διαταράσσουν τον ύπνο.
  3. Φροντίστε η διατροφή σας να είναι υγιεινή και αποφύγετε τα γλυκά και τα αλμυρά, γιατί τα συμπτώματα θα επιδεινωθούν.
  4. Μη διστάσετε να κοιμηθείτε στο αεροπλάνο αν φτάσετε νύχτα. Εφοδιαστείτε με μια μάσκα ύπνου, ακουστικά για μουσική και ένα μαξιλάρι.
  5. Προγραμματίστε να ταξιδεύετε ημέρα και όχι νύχτα.

Αυτά τα λίγα για σήμερα! Ακολουθείστε τις οδηγίες μου και θα την βγάλετε «καθαρή»!

Καλό σας ταξίδι…



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email