16Ιούν

φουντ Μπλόγκερ │ Το λεμόνι είναι από τα πλέον χρήσιμα εσπεριδοειδή!

Το λεμόνι είναι από τα πλέον χρήσιμα εσπεριδοειδή, αλλά δυστυχώς μόνον οι Αφρικανοί το τρώνε ως φρούτο. Οι υπόλοιποι λαοί το βρίσκουμε αρκετά ξινό. Έχει πολλά φλαβονοειδή, η αντιμικροβιακή του δράση είναι πολύ υπολογίσιμη και θεωρείται πιθανόν να διαθέτει αντικαρκινική δράση. Σίγουρα πάντως, ενισχύει το ανοσοποιητικό έμμεσα και άμεσα δηλαδή καταπολεμώντας μικρόβια, αλλά και διεγείροντας σε δράση συγκεκριμένους αμυντικούς μηχανισμούς του οργανισμούς μας για την καταπολέμηση όχι μόνο λοιμώξεων, αλλά και ενδεχομένως και κυτταρικών παρεκτροπών ή μεταλλάξεων.

Τι να προσέξετε: Το λεμόνι κανονικά, επειδή έχει βιταμίνη C, βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου που περιέχεται στα τρόφιμα αλλά υπάρχει και η άποψη ότι μπορεί να προκαλεί ελαφριά μορφή αναιμίας. Επίσης, έχει πολλά οξέα, οπότε αντενδείκνυται σε όσους υποφέρουν από ρευματισμούς.

Πώς να αξιοποιήσετε το τρόφιμο: Μπορείτε να αναμειγνύετε το λεμόνι με μέλι ώστε να μη σας φαίνεται πολύ ξινό. Επίσης, καλό είναι να το βάζετε σε κρέατα που έχετε ψήσει στη σχάρα, όχι τόσο για να “σκοτώσετε” τα μικρόβια, όσο για να περιορίσετε τις τοξίνες. Προσθέστε δηλαδή σε ένα φαγητό με πολλές τοξίνες λεμόνι ως “απορρυπαντικό” των τοξινών. Το λεμόνι “καθαρίζει” τις ελεύθερες ρίζες που απελευθερώνουν τα κρέατα ή τα τηγανητά, όπως και ότι ψήνεται στην σχάρα. Μπορείτε, επίσης να το προσθέσετε σε σούπες και άλλα τρόφιμα, αλλά προς το τέλος του μαγειρέματος, επειδή η υψηλή θερμοκρασία επιδρά αρνητικά στις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του λεμονιού.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email