12Ιούλ

φουντ Μπλόγκερ│ Το παντζάρι διευκολύνει την πεπτική λειτουργία!

Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το θερμιδικό του περιεχόμενο, που είναι μόλις 44 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

1

Είναι μια καλή πηγή σιδήρου, φυλλικού οξέος και φυτικών ινών, γι’αυτό και διευκολύνει την πεπτική λειτουργία. Επίσης, το παντζάρι είναι πλούσιο σε κάλιο, ένα ανόργανο συστατικό απαραίτητο για τη σύσπαση των μυϊκών ινών της καρδιάς. Λόγω όμως της περιεκτικότητάς του σε κάλιο, θα πρέπει να καταναλώνεται με προσοχή από άτομα με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια.

2

Η κατανάλωσή του συμβάλλει στη μείωση των λιπιδίων του αίματος, ενώ υπάρχουν ενδείξεις ότι έχει αντικαρκινικές ιδιότητες λόγω των αντιοξειδωτικών του συστατικών.

3

Προτιμήστε να το καταναλώνετε ολόκληρο, μαγειρεμένο σε χαμηλή θερμοκρασία για λίγη ώρα, ανάλογα και με το μέγεθός του, προκειμένου να μην αλλοιωθούν τα θρεπτικά συστατικά του.

ZEYKILH YPOGRAFH BLOG-new