20Ιούν

ιστορίες της Κουζίνας │ Μελιτζάνες στον φούρνο με ντομάτα και τυρί!

Η μελιτζάνα αυτή την περίοδο βρίσκεται στην εποχή της! Ας θυμηθούμε 2-3 πράγματα σχετικά με τα διατροφικά της οφέλη και ας μαγειρέψουμε μια ενδιαφέρουσα συνταγή, χρησιμοποιώντας ως βάση αυτό το πεντανόστιμο λαχανικό!

Two raw organic eggplant on old rustic wooden background

Η μελιτζάνα είναι ένα τρόφιμο, που προάγει την καλή λειτουργία του εγκεφάλου μας. Εμποδίζει την υπεροξείδωση των λιπών (από τις ελεύθερες ρίζες) των εγκεφαλικών κυττάρων, προασπίζοντας την ακεραιότητα και τη λειτουργική δομή τους. Παράλληλα, αποτελεί καλή πηγή μαγνησίου (Mg), ενός ιχνοστοιχείου που φαίνεται να προάγει την καλή λειτουργία του εγκεφάλου!

Τέλος, η μελιτζάνα είναι καλή πηγή βιταμινών συμπλέγματος Β και κυρίως θειαμίνης, νιασίνης, και πυριδοξίνης, βιταμινών που η έλλειψή τους, σχετίζεται με διαταραχές του κεντρικού νευρικού συστήματος και συνεπώς και του εγκεφάλου!

Πάμε κατευθείαν στην συνταγή!

Υλικά που θα χρειαστείς (για ένα άτομο):

1 μελιτζάνα (μεγάλη)
1 μεγάλη ντομάτα, κομμένη σε ροδέλες
2 φέτες τυρί του τοστ άπαχο ή επιλέξτε χορτοφαγικό τυρί σε φέτες (για Vegan)
1 κ.σ ελαιόλαδο
Μαϊντανό
Βασιλικό
Αλάτι
Πιπέρι

Πώς να τις φτιάξεις:

Κόψε την μελιτζάνα σε ροδέλες και ρίξτες σε ένα μπολ με αλάτι. Άφησε για μία ώρα, να ξεπικρίσουν. Στη συνέχεια, τις ξεπλένεις με νερό, τις στεγνώνεις, τις αλείφεις με ένα κουταλάκι ελαιόλαδο και τις βάζεις σε ταψάκι με λίγο νερό. Τις ψήνεις για 10′ λεπτά στο φούρνο και από τις 2 πλευρές. Βάλε από πάνω την κομμένη ντομάτα, το κατίκι ή το τυρί του τοστ και πασπάλισε με βασιλικό. Ψήσε στο φούρνο και 20Ꞌ λεπτά.

Θερμίδες: Μια μερίδα μελιτζάνες στον φούρνο με ντομάτα και τυρί, αποδίδει 290 θερμίδες (Kcal).

ZEYKILH YPOGRAFH BLOG-new