27Μαΐ

ημερολόγιο Διατροφής | Δεν πρέπει να αμελείς το δεκατιανό σου!

Το δεκατιανό είναι ένα ενδιάμεσο και πολύ μικρό γεύμα μέσα στην ημέρα, αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικό, ώστε να μην αφήνεις τον οργανισμός σου χωρίς ενέργεια μέχρι το μεσημέρι.

Ενδεικτικές προτάσεις:

  • Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με φρούτα με ένα ποτήρι φυσικό χυμό.
  • Σπανακόπιτα και ένα ποτήρι χυμό λαχανικών.
  • Ένα κομμάτι σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής άλεσης και ένα φρούτο.

Κατά το παρελθόν έχω αναρτήσει πολλές προτάσεις για το δεκατιανό στο χώρο εργασίας. Φρόντισε να καταναλώνεις τροφές που δεν θα σου προκαλέσουν δυσκολία συγκέντρωσης και τάσεις υπνηλίας! Τέτοια είναι τα σνακ με μεγάλη περιεκτικότητα σε τρανς λιπαρά!