04Νοέ

ημερολόγιο Διατροφής | Απογευματινά σνακ γλυκών για παιδιά | Part 2

Τα γλυκά, είναι κάτι που όλοι λαχταράμε να έχουμε στην διατροφή μας, πόσο περισσότερο για τα παιδιά, που αποτελούν τα αγαπημένα τους σνακ.

Τα ενδιάμεσα  snacks, αποτελούν γεύματα επίσης πρωταρχικής σημασίας, καθώς εφοδιάζουν άμεσα τον οργανισμό με ενέργεια, θρεπτικά συστατικά και κρατούν τον μεταβολισμό μας σε καλά επίπεδα.

Έτσι  λοιπόν, δεν θα πρέπει να παραλείπονται από την ημερήσια διατροφή ενός παιδιού, πάντα με προσοχή στην επιλογή των γλυκών και στην ποσότητα, διότι και οι ενεργειακές ανάγκες  των παιδιών βρίσκονται στο ζενίθ, και λόγω της αυξημένης φυσικής δραστηριότητάς τους.

Είναι σημαντικό για τους γονείς, να γνωρίζουν τι επιλογές έχουν, ώστε να καλύψουν τις  γευστικές προτιμήσεις των παιδιών τους, χωρίς τον κίνδυνο, να οδηγηθούν στην παχυσαρκία.

Ποια σνακ(γλυκά) είναι περισσότερο υγιεινά, για να έχουμε στη διατροφή των παιδιών και πόσες θερμίδες περιέχουν; Πάμε να δούμε το 2ο μέρος του άρθρου!

Κρέμα άνθος αραβοσίτου: Η κρέμα άνθος αραβοσίτου έχει διάφορες γεύσεις (βανίλια, σοκολάτα, φράουλα) παρασκευάζεται με γάλα, όπου μπορούμε να επιλέξουμε χαμηλών λιπαρών, και μπορεί να αποτελέσει κομμάτι τις διατροφής μας. Ιδιαίτερα αγαπητή στα μικρά παιδιά, περιέχει περίπου 140 θερμίδες το μπολ των 200g.

Ρυζόγαλο: Το ρυζόγαλο αποτελεί ένα από τα αγαπημένα παραδοσιακά γλυκά της χώρας μας. Φτιάχνεται από γάλα, ρύζι και γλυκαντική ουσία, σερβίρεται με κανέλα. Για να αποτελεί μία καλή λύση γλυκού, μπορούμε να το φτιάξουμε με γάλα χαμηλών λιπαρών και με μικρή ποσότητα γλυκαντικών ουσιών όπου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μαύρη ζάχαρη ή μέλι ή και υποκατάστατα ζάχαρης χωρίς θερμίδες. Ένα κουπάκι (περίπου 200g) ρυζόγαλο περιέχει περίπου 150 θερμίδες.

Φρουτοσαλάτα με μέλι και ξηρούς καρπούς:. Επιλέγουμε πάντα φρέσκα φρούτα εποχής και προσπαθούμε να έχουμε όσο μεγαλύτερη ποικιλία μπορούμε. Μία μερίδα (1 ½ φλιτζ. φρούτα, 1 κ.σ. μέλι και 2 κ.σ. ξηροί καρποί) περιέχουν περίπου 190 θερμίδες.

Σοκολάτα μαύρη ή με ξηρούς καρπούς: Λατρεμένη επιλογή των παιδιών!Κατέχει την πρωτιά, όσο αφορά την περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και περιέχει λιγότερες θερμίδες από την σοκολάτα γάλακτος. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει ένα μεγάλο αριθμό αντιοξειδωτικών ουσιών (περίπου 8 φορές τον αριθμό που βρέθηκε σε φράουλες).Περίπου 55 θερμίδες αποδίδουν τα 10g μαύρης σοκολάτας.

Κέικ ολικής άλεσης: Είναι μία εύκολη και γρήγορη επιλογή. Αντικαθιστώντας το πλήρες γάλα, με γάλα χαμηλών λιπαρών και προσθέτοντας γλυκαντικές ουσίες, μειώνουμε αισθητά τις θερμίδες του παραπάνω γλυκού, έτσι ώστε κάλλιστα να αποτελέσει επιλογή ενός παιδιού. Μία φέτα κέικ ολικής, αποδίδει περίπου 190 θερμίδες.

Δείτε ΕΔΩ το 1ο μέρος του άρθρου (Part 1).



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email