03Νοέ

ημερολόγιο Διατροφής | Απογευματινά σνακ γλυκών για παιδιά | Part 1

Τα γλυκά, είναι κάτι που όλοι λαχταράμε να έχουμε στην διατροφή μας, πόσο περισσότερο για τα παιδιά, που αποτελούν τα αγαπημένα τους σνακ.

Τα ενδιάμεσα  snacks, αποτελούν γεύματα επίσης πρωταρχικής σημασίας, καθώς εφοδιάζουν άμεσα τον οργανισμό με ενέργεια, θρεπτικά συστατικά και κρατούν τον μεταβολισμό μας σε καλά επίπεδα. Έτσι  λοιπόν, δεν θα πρέπει να παραλείπονται από την ημερήσια διατροφή ενός παιδιού, πάντα με προσοχή στην επιλογή των γλυκών και στην ποσότητα, διότι και οι ενεργειακές ανάγκες  των παιδιών βρίσκονται στο ζενίθ, και λόγω της αυξημένης φυσικής δραστηριότητάς τους.

Είναι σημαντικό για τους γονείς, να γνωρίζουν  τι επιλογές έχουν, ώστε να καλύψουν τις  γευστικές προτιμήσεις των παιδιών τους, χωρίς τον κίνδυνο, να οδηγηθούν στην παχυσαρκία.

Ποια σνακ (γλυκά) είναι περισσότερο υγιεινά, για να έχουμε στη διατροφή των παιδιών και πόσες θερμίδες περιέχουν; Πάμε να δούμε το πρώτο μέρος του άρθρου (Part 1).

Γλυκό του κουταλιού: Το γλυκό του κουταλιού είναι ένα γλυκό που έχει ως βάση τα φρούτα. Έχει έντονη γλυκαντική ικανότητα και μπορεί να καλύψει άμεσα την ανάγκη του οργανισμού σε γλυκό. Μία κουταλιά της σούπας γλυκό του κουταλιού περιέχει περίπου 60 θερμίδες.

Μπάρες δημητριακών: Οι μπάρες δημητριακών είναι ένα σνακ με γλυκιά γεύση που μπορεί να βρίσκεται πάντα μαζί μας. Παρασκευάζεται συνήθως από μη επεξεργασμένα δημητριακά και μπορεί να περιέχει νιφάδες σοκολάτας, αποξηραμένα φρούτα κ.τ.λ.. Μία μέση μπάρα περιέχει περίπου 93 θερμίδες.

Μπισκότα βρώμης: Τα μπισκότα βρώμης περιέχουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών, μπορούμε να τα έχουμε πάντα διαθέσιμα, και να αποτελέσουν ταυτόχρονα σνακ και απόλαυση. Ένα μέσο μπισκότο περιέχει περίπου 50 θερμίδες.

Γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς: Γεύμα  πλήρες και θρεπτικό. Επιλέγουμε ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, ρίχνουμε μετρημένη ποσότητα ανάλατων ξηρών καρπών, μέλι και παράλληλα με τη γλυκιά απόλαυση παίρνουμε ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνη D από το γιαούρτι, πολυακόρεστα λιπαρά οξέα από τους ξηρούς καρπούς και ενέργεια από το μέλι. Μία μερίδα (200g γιαούρτι, 1 κ.σ. μέλι και 2 κ.σ. ξηροί καρποί) περιέχουν περίπου 200 θερμίδες.

Ζελέ φρούτων: Τα ζελέ μπορούν να καλύψουν την ανάγκη μας για γλυκό με πολύ χαμηλές θερμίδες. Μπορούμε να τα φτιάξουμε με κομμάτια φρέσκων φρούτων, διατηρούνται στο ψυγείο και το μπολ (περίπου 200g) περιέχει περίπου 120 θερμίδες.



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email