15Σεπ

ημερολόγιο Διατροφής │ Απώλεια βάρους: Διατροφή vs Άσκηση! The winner is…

Μήπως αισθάνεσαι ότι έχεις «χαθεί» σε ένα κόσμο που κατακλύζεται από πληροφορίες σχετικά με την διατροφή σου; Αλλά στο «πίσω μέρος» του μυαλού σου αναρωτιέσαι τι στην πραγματικότητα ισχύει από όλα αυτά; Επέτρεψε μου να «απλοποιήσω» τα πράγματα για εσένα και να σου δείξω τον «σωστό» δρόμο!

Σε έναν ιδανικό κόσμο, όλοι θα έπρεπε να τρέφονται σωστά σε καθημερινή βάση και να αθλούνται συχνά! Αυτό βέβαια, στον «πραγματικό» κόσμο που ζούμε δεν συμβαίνει, επί το πλείστον τουλάχιστον!

Τι πραγματικά έχει την μεγαλύτερη αξία όταν επιθυμούμε να χάσουμε το περιττό βάρος μας αλλά και να αποκτήσουμε ξανά την χαμένη ενέργεια μας;

Ας τα «πιάσουμε» με την σειρά ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τι συμβαίνει!

Στόχος: Να χάσεις βάρος!

Ο νικητής είναι: Η διατροφή!

Ο λόγος: Όπως προκύπτει από τις έρευνες, η μείωση των επιπλέον θερμίδων από τη διατροφή σου είναι η πιο άμεση διαδρομή για μικρότερο μέγεθος σε φόρεμα ή παντελόνι!

Είναι πολύ πιο εύκολο λοιπόν, να «αφαιρέσεις» τις 500 (από τις επιπλέον)  θερμίδες από την διατροφή σου, από ό, τι να «περάσεις» μια ώρα στο γυμναστήριο (κάνοντας ελλειπτικό) για να τις «κάψεις» κάθε ημέρα!

Ωστόσο, τόσο η διατροφή όσο και η άσκηση είναι απαραίτητη για να «απομακρύνεις» το επιπλέον βάρος σου! Το 80% είναι η διατροφή σου και το υπόλοιπο 20% η άσκηση! Το γνωστό σε όλους μας «six pack», περνά αρχικά από την/τον διαιτολόγο, μετά από την κουζίνα σου και καταλήγει στο γυμναστήριο!

Το «καύσιμο» (τροφή ) είναι αυτό που πραγματικά «μετράει» γενικότερα αλλά και ειδικότερα στην απώλεια βάρους!

Στόχος: Να ενισχύσεις την ενέργεια σου!

Ο νικητής είναι: Η άσκηση!

Ο λόγος: Οι νευροδιαβιβαστές που περιλαμβάνουν τη σεροτονίνη, τη ντοπαμίνη, τη νορεπινεφρίνη και την επινεφρίνη διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην κατάθλιψη και χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες για τη θεραπεία της. Μελέτες έχουν δείξει, ότι η άσκηση μεταβάλει (θετικά) τη διάθεση μας επηρεάζοντας τις παραπάνω ορμόνες.

Οι «κακές» ορμόνες απομακρύνονται γρηγορότερα και οι «καλές» ορμόνες (νευροδιαβιβαστές) απελευθερώνονται σε μεγαλύτερη ποσότητα. Έτσι, οι άνθρωποι μπορούν να  συγκεντρώνονται καλύτερα και να έχουν περισσότερη ενέργεια.

Στόχος: Μείωση του κινδύνου της καρδιακής νόσου!

Ο νικητής είναι : Η διατροφή!

Ο λόγος: Αν έπρεπε να επικεντρωθούμε σε ένα θρεπτικό συστατικό που θα μειώσει τον κίνδυνο της καρδιακής νόσου σίγουρα αυτό είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Μελέτες αναφέρουν ότι, τα ωμέγα-3 λιπαρά που βρίσκονται κυρίως στα λιπαρά ψάρια δείχνουν χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου σε ανθρώπους που τα καταναλώνουν συχνά μέσα στην εβδομάδα.

Στόχος: Η πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτη!

Ο νικητής είναι : Η άσκηση!

Ο λόγος: Η επίτευξη ενός υγιούς βάρους μέσω της διατροφής και της άσκησης είναι η ισχυρότερη άμυνα κατά της νόσου, αλλά η σωματική δραστηριότητα έχει ένα μικρό προβάδισμα. Και αυτό  διότι, ο μυϊκός ιστός  έχει μεγαλύτερη ευαισθησία στην ινσουλίνη από το λιπώδη ιστό και επίσης, η ενέργεια που χρησιμοποιείται κατά την διάρκεια της άσκησης μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Στόχος: Η πρόληψη του καρκίνου!

Ο νικητής είναι: Η διατροφή & η άσκηση!

Ο λόγος: Επιλέγοντας μια διατροφή κυρίως με προϊόντα φυτικής προέλευσης (φρούτα, λαχανικά, όσπρια) και κάνοντας συστηματική άσκηση, έχεις πολλές πιθανότητες να μην προσβληθείς από καμία μορφή καρκίνου.

Στόχος: Βελτίωση της διάθεσης!

Ο νικητής είναι : Η άσκηση

Ο λόγος: Η ψυχική διάθεση επηρεάζεται από τη σωματική άσκηση. Το γρήγορο περπάτημα (τρεις φορές την εβδομάδα) απομακρύνει τον κίνδυνο κατάθλιψης και αναζωογονεί το συναισθηματικό μας κόσμο. Ακόμη και σε ασθενείς που πάσχουν από κατάθλιψη, οποιαδήποτε μορφή σωματικής άσκησης βοηθά στη μείωση της σοβαρότητας της πάθησης και στην γρήγορη ανάρρωσή της.

ZEYKILH YPOGRAFH BLOG-new



 

 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email