25Μαΐ

ημερολόγιο Διατροφής | 8 φυσικοί «θησαυροί» που ενισχύουν το μαύρισμα!

Κάποιες τροφές μας βοηθούν στο να έχουμε μια καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα και όλοι τις έχουμε στο ψυγείο μας. Επιπλέον, δεν κοστίζουν όσο ένας… θησαυρός!

Η κατανάλωση τους θα ωφελήσει σημαντικά την υγεία μας και παράλληλα θα ενισχύσει το πολυπόθητο σοκολατένιο χρώμα του καλοκαιριού. Στις τροφές αυτές περιλαμβάνονται τα λαχανικά, τα φρέσκα φρούτα- κυρίως τα κίτρινα και τα πορτοκαλί για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες- και τα δημητριακά που δρουν ευεργετικά για το συκώτι και τα έντερα.

Έχουμε και λέμε…

Αβγά
Περιέχουν άφθονη βιταμίνη Α και αμινοξέα που ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης και της βιταμίνης Β2, η οποία αποτελεί άριστο θρεπτικό συστατικό για το δέρμα.

Βερίκοκα
Αποτελούν συμπυκνωμένη πηγή β-καροτίνης και έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Θα πρέπει όμως να αποφεύγουν την υπερκατανάλωση όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα νεφρά, διότι είναι πλούσια σε οξαλικό οξύ, γιατί προκαλεί πέτρες στα νεφρά.

Καρότα
Είναι πλούσια σε β-καροτίνη. Όχι μόνο είναι ευεργετικά για την αντιοξειδωτική τους δράση, αλλά συντελούν και στη διατήρηση ενός ενυδατωμένου και ελαστικού δέρματος.

Ροδάκινα
Εκτός από καροτινοειδή, περιέχουν και φλαβονοειδή, που ευνοούν το μαύρισμα. Τα ροδάκινα με κίτρινο χρώμα είναι λιγότερο νόστιμα από τα λευκόσαρκα αλλά προστατεύουν πιο αποτελεσματικά το δέρμα.

Αναποφλοίωτα δημητριακά
Εκτός από βιταμίνες Α και Β2, περιέχουν σημαντικές ποσότητες σεληνίου, το οποίο παρεμποδίζει τη διαδικασία της οξείδωσης και του σχηματισμού των ελεύθερων ριζών. Περιέχουν επίσης ψευδάργυρο, που βοηθάει στην επούλωση των ηλιακών εγκαυμάτων.

Ψάρια
Είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνες Α και Β2.

Ακτινίδια, λεμόνια και φράουλες
Αποτελούν σημαντικότατη πηγή βιταμίνης C και έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν τις επιβλαβείς ιδιότητες των ελεύθερων ριζών και να επαναδομούν το κολλαγόνο.

Γάλα και τυριά
Είναι μια καλή πηγή βιταμινών Α και Β2. Ασφαλώς καλό είναι να προτιμούνται τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα (1,5% – 2%) για να έχουμε σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Σημείωση: Προσοχή στην υπερέκθεση στον ήλιο για τους γνωστούς (σε όλους μας) λόγους!!!



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email