29Οκτ

φουντ Μπλόγκερ │ Τα πλεονεκτήματα που ξεχώρισα στο αβοκάντο!

Το αβοκάντο είναι πλέον από τα «νέα» αγαπημένα φρούτα της χώρας μας! Έχει πολλά πλεονεκτήματα, είτε όταν τρώγεται ωμό, είτε όταν χρησιμοποιείται στην μαγειρική.

Μπορεί να σε οδηγήσει, σε μια πιο υγιή διαβίωση! Παρόλο που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, είναι μία εξαιρετική πηγή καλίου, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και λουτεΐνης. Επίσης, περιέχει αρκετή ποσότητα διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών.

Αν θέλετε να αυξήσετε την κατανάλωση του αβοκάντο, παρακάτω είναι κάποιοι λόγοι που ξεχώρισα, ώστε να το εντάξετε στη διατροφή σας!

1

Βοηθά στην απορρόφηση άλλων θρεπτικών ουσιών

Το αβοκάντο, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος και αυτό συμβάλλει στην ευκολότερη απορρόφηση των λιποδιαλυτών βιταμινών (βιταμίνες Α, D, E, K). Αυτό σημαίνει, ότι προσθέτοντας αυτό το κρεμώδες φρούτο σε οποιοδήποτε πιάτο με λαχανικά, θα σε βοηθήσει να πάρεις όλες τις βιταμίνες του γεύματός σου. Χωρίς λίπος στην διατροφή σου, το σώμα σου δεν θα μπορέσει να απορροφήσει τις λιποδιαλυτές βιταμίνες του πιάτου σου.

Καταπραΰνει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας

Το αβοκάντο, περιέχει φυτοστερόλες, αντιοξειδωτικά, καροτενοειδή, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και λιπαρές αλκοόλες, συστατικά που καθιστούν αυτό το φρούτο αντιφλεγμονώδες.

Μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο

Διαθέτει ένα μείγμα αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών χαρακτηριστικών, κάτι που το καθιστά ικανό, να καταπολεμήσει συγκεκριμένες μορφές καρκίνου, συμπεριλαμβανομένων τον καρκίνο του στόματος, του δέρματος και του προστάτη.

2

Μειώνει τη χοληστερίνη

Αυτό το καταπληκτικό τρόφιμο, είναι πλούσιο σε λίπη που είναι καλά για εσένα, ειδικά τα μονοακόρεστα, που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης. Αυτό συμβαίνει, γιατί το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βήτα-σιτοστερόλες, οι οποίες είναι συστατικά που μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.

Προάγει την υγεία των ματιών

28γρ. αβοκάντο περιέχει 81μg λουτεΐνης μαζί με ζεαξανθίνη, δύο φυτοθρεπτικά συστατικά, που είναι απαραίτητα για τη υγεία του ματιού. Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη είναι καροτενοειδή, τα οποία δρουν ως αντιοξειδωτικά στο μάτι, μειώνοντας τους κινδύνους να εμφανιστούν προβλήματα που συνδέονται με την ηλικία. Προσθέτοντας αβοκάντο στην διατροφή σου, μπορεί να προστατέψεις τους ιστούς των ματιών από τις κακές επιδράσεις του ηλίου και την εμφάνιση καταρράκτη.

3

Προάγει την υγεία της καρδιάς

Τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη που περιέχονται στο αβοκάντο, δεν βοηθούν μόνο στη μείωση της χοληστερόλης, αλλά βοηθούν και στη γενικότερη μείωση καρδιαγγειακών κινδύνων. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6 και φυλλικό οξύ και αυτό βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων πολυκυστείνης, που είναι αυτό που τελικά μειώνει τον κίνδυνο. Γενικά, η κατανάλωση αβοκάντο συνδέεται με βελτιωμένη ποιότητα διατροφής, απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών και με την καλή υγεία της καρδιάς.

Συμβάλει στην απώλεια βάρους

Η απαλή και κρεμώδης υφή του αβοκάντο, περιέχει 6 – 7γρ. φυτικών ινών. Το πλούσιο σε φυτικές ίνες περιεχόμενό του, μπορεί να σε βοηθήσει να νιώσεις χορτάτος πιο γρήγορα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθιστώντας το, ένα εξαιρετικό βοήθημα για την απώλεια βάρους.

Τα πλεονεκτήματα αυτού του γεμάτου θρεπτικά συστατικά φρούτου, θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιείς και να ζήσεις καλύτερα!




 

 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email