14Οκτ

φουντ Μπλόγκερ │ Η διατροφική αξία του τσαγιού!

Το τσάι, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ιδανικό ρόφημα διότι ενυδατώνει τον οργανισμό, δεν έχει θερμιδική αξία όταν πίνεται σκέτο και προσφέρει αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν τον οργανισμό.

Τι περιέχει το τσάι;

Μετά από έρευνες που έχουν διεξαχθεί, η κατανάλωση τεσσάρων φλιτζανιών  τσάι ημερησίως, προσφέρουν στον οργανισμό μας σημαντικά οφέλη για την υγεία μας.

Κάλιο: Ένα φλιτζάνι τσάι περιέχει 32mg καλίου, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην σωστή λειτουργία των κυττάρων, καθώς και των νεύρων και των ιστών. Επίσης, το κάλιο συμβάλλει στη μείωση της υπέρτασης.

Μαγγάνιο: Είναι πολύτιμο ιχνοστοιχείο για την λειτουργία ορισμένων ενζύμων. Η πρόσληψη μαγγανίου είναι σημαντική για τα οστά και τους χόνδρους ενώ πιστεύεται ότι βοηθά στην πρόληψη και στον έλεγχο της οστεοπόρωσης και της οστεοαρθρίτιδας.

Ριβοφλαβίνη (B2): Η βιταμίνη B2 είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των πρωτεϊνών, των υδατανθράκων και των λιπών. Είναι επίσης, σημαντική για την δημιουργία των ερυθρών αιμοσφαιρίων, καθώς έχει συνδεθεί με την κυτταρική αναπνοή, τη λειτουργία του θυρεοειδή αδένα και την υγεία των μαλλιών και των νυχιών.

Νιασίνη: Η ουσία αυτή παίζει ρόλο στον ενεργειακό μεταβολισμό και στην απελευθέρωση ενέργειας στα κύτταρα και στους ιστούς.

Καφεΐνη: Η καφεΐνη, είναι ένα φυσικό αλκαλοειδές που περιέχεται στον καφέ, στο τσάι και στην σοκολάτα. Το τσάι, περιέχει τη μισή ποσότητα καφεΐνης  από τον καφέ. Έρευνες αναφέρουν τη δράση της καφεΐνης στον καφέ και στο τσάι, και διαπιστώνουν ότι η καφεΐνη που προσλαμβάνεται από το τσάι έχει ευεργετικές δράσεις στον οργανισμό.

Έτσι λοιπόν, καταναλώνοντας έξι φλιτζάνια τσάι, μας παρέχουν 300mg καφεΐνη, μία μέση ποσότητα που αρκεί για να δημιουργήσει εγρήγορση και συγκέντρωση χωρίς να προκαλέσει διαταραχές στον ύπνο.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι το τσάι αποτελεί έναν καλό σύμμαχο για τον έλεγχο του βάρους μας καθώς αποτελεί ένα γευστικό ρόφημα με μηδενική θερμιδική αξία, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Η μικρή ποσότητα καφεΐνης που περιέχει το τσάι ενισχύει την κατανάλωση ενέργειας από τον οργανισμό και συμβάλλει στην διάσπαση των λιπών.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email