17Ιούν

από δευτέρα Δίαιτα! │ Πιείτε λιγότερες «κενές» θερμίδες!

Πολλές φορές πίνετε έξτρα θερμίδες έχοντας ως επιλογή κάποια από τα παρακάτω ποτά καθημερινά ή και κάποιες φορές σχεδόν όλα- δεν αντισταθμίζεται με την κατανάλωση λιγότερων θερμίδων από άλλα τρόφιμα. Δεδομένου ότι είναι σημαντικό να πίνετε υγρά όλη την ημέρα, επιλέξτε σοφά. Πιείτε, αποβουτυρωμένο γάλα, χυμούς φρούτων και το απλό καλό νερό! Εάν πάλι σας είναι δύσκολο να πιείτε σκέτο νερό απλά, προσθέστε λίγες σταγόνες λεμονιού ή πορτοκαλιού.

Πίνοντας ποτά όπως αναψυκτικά, χυμούς φρούτων, ισοτονικά ποτά, αλκοόλ, special καφέδες και τσάι μπορεί να προσθέσετε πολλές «κενές θερμίδες». Από διατροφικής απόψεως, αυτές οι θερμίδες ευθύνονται για την τοποθέτηση έξτρα κιλών στο σώμα μας.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email