27Μαΐ

ημερολόγιο Διατροφής | Χτίστε γερά οστά και ένα γερό οργανισμό!

Όταν μιλάμε για γερά οστά, δυο είναι τα πολύτιμα συστατικά-κλειδιά: το ασβέστιο και η βιταμίνη D. Από την μια το ασβέστιο προστατεύει τα οστά και την οδοντοστοιχία ενώ η βιταμίνη D βελτιώνει την απορρόφηση ασβεστίου στον οργανισμό, βοηθώντας στην καλύτερη ανάπτυξη των οστών.

Αυτά τα συστατικά είναι πολύ σημαντικά στους πρώτους μήνες της ζωής μας αλλά το ίδιο εξίσου σημαντικά και κατά τη διαδικασία της γήρανσης του οργανισμού μας. Εάν κάποιος παρουσιάσει οστεοπόρωση (μια ασθένεια που χαρακτηρίζεται από ευαίσθητα και εύθραυστα οστά) η πρόσληψη αρκετού ασβεστίου και βιταμίνης D, πιθανώς να μειώσει τα συμπτώματα της νόσου και να αποτρέψει το σπάσιμο των οστών.

Η καθημερινή πρόσληψη ασβεστίου και βιταμίνης D είναι επιβεβλημένη για τους ενήλικες των παρακάτω ηλικιακών κατηγοριών:

  • έως τα 50 έτη 1,000 mg ασβεστίου
  • πάνω από 50 ετών 1,200 mg ασβεστίου

Πάρτε αυτά τα πολύτιμα συστατικά μέσω των παρακάτω τροφών:

  • Γιαούρτι
  • Γάλα
  • Κίτρινο Τυρί
  • Σαρδέλες
  • Αυγά
  • Σολομός
  • Σπανάκι
  • Δημητριακά
  • Τόνος
  • Χυμός πορτοκαλιού

Διαβάστε τη συνέχεια στο άρθρο 10 τροφές για γερά κόκκαλα.



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email