15Απρ

ημερολόγιο Διατροφής │ Τα 5 μεγαλύτερα λάθη στο πρωινό σας!

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά τι κάνουμε κάθε πρωί που σηκωνόμαστε από το κρεβάτι;…παίρνουμε πρωινό;

Ας δούμε κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά λάθη που γίνονται!

  1. Μην παραλείψετε το πρωινό

Όπως άλλωστε φαίνεται και από την ερμηνεία του ξένου όρου breakfast (break the fast = «διακόπτω τη νηστεία»), το πρωινό γεύμα έρχεται να φορτίσει τον οργανισμό με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μετά από την πολύωρη νηστεία που συνεπάγεται ο ύπνος.

Πρέπει να τροφοδοτήσουμε το σώμα μας με τη σωστή διατροφή του πρωινού ώστε ο οργανισμός μας να δώσει το έναυσμα για το μεταβολισμό μας, να τροφοδοτήσει τον εγκέφαλο μας και να διαχειριστεί το βάρος μας. Χωρίς πρωινό μας λείπει η ενέργεια που χρειάζεται το σώμα μας, και αυτό συνεπάγεται ότι είμαστε επιρρεπείς σε μία διατροφική ατασθαλία.

  1. Μην τρώτε πάρα πολλούς απλούς υδατάνθρακες

Τα αμυλούχα τρόφιμα, και ειδικά το ψωμί, εκτός από τη βάση της καθημερινής μας διατροφής, πρέπει να αποτελούν και το βασικό συστατικό του πρωινού μας, αφού προσφέρουν στον οργανισμό σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι εξασφαλίζουν την απαραίτητη ενέργεια για όλη την διάρκεια της ημέρας. Οι απλοί υδατάνθρακες αποτελούνται από βασικά ζάχαρα που χωνεύονται εύκολα και είναι χαμηλής αξίας για τον οργανισμό μας. Επιπλέον, το ψωμί περιέχει πολύτιμες βιταμίνες και φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, ενώ το χαμηλό ποσοστό του σε λιπαρά και αλάτι σε σχέση με άλλες τροφές, το καθιστούν στις πιο υγιεινές επιλογές του πρωινού γεύματος.

  1. Μην πίνετε απλά έναν καφέ

Έχουμε την τάση να πίνουμε έναν καφέ ή τσάι το πρωί, χωρίς να τρώμε κάτι άλλο. Τόσο το τσάι όσο και ο καφές περιέχουν καφεΐνη που δεν είναι μόνο διουρητική αλλά προκαλεί και αφυδάτωση. Για κάθε φλιτζάνι καφέ που πίνετε, έχετε αφαιρέσει, πάνω από 2 φλιτζάνια νερό από το σώμα σας. Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, είναι ένα χλιαρό ποτήρι νερού, συνοδευόμενο από το γεύμα του πρωινού που θα επιλέξετε.

  1. Προτιμήστε φρούτο εποχής και όχι χυμό

Είναι καλύτερα το πρωινό σας γεύμα, να συνοδεύετε από κάποιο φρούτο της επιλογής σας αντί για χυμό διότι τα φρούτα έχουν περισσότερες βιταμίνες και φυτικές ίνες σε σχέση με τους χυμούς, είναι πιο χορταστικά και έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο, με αποτέλεσμα να μην αυξάνουν το σάκχαρο του αίματος μας.

  1. Μην δίνετε μπισκότα για πρωινό στα παιδιά σας

Μην ξεγελιέστε και είστε σίγουροι, ότι έχετε διαβάσει το διατροφικό πίνακα των μπισκότων που αγοράσατε, για να δώσετε στα παιδιά σας, δεδομένου ότι είναι φορτωμένα με ζάχαρη…όπως τα περισσότερα μπισκότα που κυκλοφορούν στην αγορά.

Συμβουλή: «Με την κατανόηση της έννοιας του καλού πρωινού και τα οφέλη του, οι άνθρωποι θα δούνε τι λειτουργεί καλύτερα για το σώμα τους και τι όχι, ώστε να αλλάξουν το γεύμα τους αναλόγως. Εφόσον τρώτε πρωινό, είστε ήδη ένα βήμα μπροστά.»



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email