29Μαρ

4+4 λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος! (Μέρος 2°)

Μέρος 2°.

Έχετε ακούσει πολλές φορές και από πολλούς, ότι η απώλεια βάρους είναι απλή: θα πρέπει να τρώμε λιγότερο και να γυμναζόμαστε περισσότερο, έτσι δεν είναι; Ίσως, και να μη είναι ακριβώς έτσι.

Έρευνες που έχουν διεξαχθεί δείχνουν, ότι η αύξηση του σωματικού βάρους και η παχυσαρκία, δεν προκαλείται μόνο από μια γενετική προδιάθεση ή με την αλλαγή του τρόπου συμπεριφοράς στην διατροφή και του τρόπου ζωής, αλλά επηρεάζετε και από τους σύγχρονους περιβαλλοντικούς παράγοντες.

  1. Δεν έχετε χρόνο για να μαγειρέψτε

Ο συνδυασμός του πολυάσχολου τρόπου ζωής, μας έχει οδηγήσει σε λιγότερη προετοιμασία των γευμάτων στο σπίτι. Τρώγοντας το πρωινό στο δρόμο βιαστικά ή παραγγέλνοντας φαγητό από έξω, οδηγούμαστε στο να επιλέγουμε τροφές πλούσιες σε λιπαρά και σε σάκχαρα. Θέστε έναν στόχο να μαγειρεύεται 1-2 φορές την εβδομάδα αρκετά φαγητά, να τα καταψύχετε και κάθε φορά που κάνετε ένα γεύμα, ξεπαγώνετε την μερίδα φαγητού που χρειάζεστε.

  1. Ορμονική δυσλειτουργία

Η παθολογία του θυρεοειδούς αδένα μπορεί να περιλαμβάνει, ανωμαλίες ανάπτυξης του θυρεοειδούς, παθήσεις που προκαλούν υπερθυρεοειδισμό/ υποθυρεοειδισμό, θυρεοειδίτιδες καθώς και το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών όσο και η αντίσταση στην ινσουλίνη, μπορεί να προκαλέσουν αύξηση του σωματικού βάρους. Αν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ώστε να δοθεί φαρμακευτική αγωγή και ταυτόχρονα βελτιώστε την διατροφή σας προσθέτοντας καλή ποιότητα πρωτεΐνη, λαχανικά, φρούτα και τροφές μα καλά λιπαρά.

  1. Δεν τρώτε αρκετά καλά λιπαρά

Για δεκαετίες το διατροφικό λίπος θεωρήθηκε ο εχθρός, στην απώλεια βάρους. Αλλά έχει ενδιαφέρον, δεδομένου ότι η εισαγωγή της χαμηλής περιεκτικότητας λιπαρών σε προϊόντα έχει οδηγήσει σε αύξηση της παχυσαρκίας σε όλο τον κόσμο. Τα καλά λιπαρά είναι αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός μας, καθώς κάποια δεν μπορεί να τα συνθέσει μόνος του και έχουν ιδιαίτερη σημασία γιατί ευεργετούν μακροπρόθεσμα την καρδιά μας, μειώνοντας τη χοληστερίνη στο αίμα και κατ’ επέκταση τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Συν τοις άλλοις, ορισμένα καλά λιπαρά, παρά τις θερμίδες τους, μπορεί να έχουν ευεργετική δράση όσον αφορά την καύση του λίπους και άρα να κάνουν καλό, αντί για κακό στη σιλουέτα μας. Τα βρίσκουμε στο ελαιόλαδο, στο αβοκάντο, στα αμύγδαλα, στα ψάρια κ.α.

  1. Το σώμα σας έχει ένα καθορισμένο σημείο βάρους

Η θεωρία ρύθμισης του σώματος μας λέει, ότι το σώμα μας είναι προγραμματισμένο για ένα ορισμένο βάρος και παλεύει για να μείνει εκεί. Αυτό μπορεί να εξηγήσει γιατί ο περιορισμός των θερμίδων από μόνος του, δεν αρκεί για μία μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους. Μία σταθερή απώλεια βάρους μέσω μιας ισορροπημένης διατροφής και άσκησης, είναι ο μόνος αποδεδειγμένος τρόπος για να μειώσει το βάρος που έχετε θέσει ως στόχο. Καλό είναι να θέτουμε στόχο, την απώλεια του 10% του βάρους μας. Χάνοντας το 10% του παρόντος σωματικού βάρους μας μπορούμε να προωθήσουμε την ενέργεια και τις επιδόσεις μας, να ελαττώσουμε την πιθανότητα των καρδιακών παθήσεων και του διαβήτη, να χαμηλώσουν τα επίπεδα της χοληστερίνης και να δώσουμε μια ώθηση στον οργανισμό μας.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email