18Μαρ

Λέμε ΝΑΙ… στις φρουτοσαλάτες αυτή την περίοδο, αντί για γλυκό!

Ακόμα και όσοι αντιμετωπίζετε τα φρούτα, με μετριοπάθεια και δισταγμό, δεν θα μπορούσατε ποτέ να πείτε όχι σε μια φρέσκια, δροσερή και πολύχρωμη φρουτοσαλάτα!

Η πλούσια γεύση τους, τα μεθυστικά τους αρώματα, η βελουδένια τους υφή, η τεράστια ποικιλία συνδυασμών και χρωμάτων, τις καθιστούν αναπόσπαστο κομμάτι του Μαρτίου και γενικότερα, της  Άνοιξης. Από τα φρούτα, μπορούμε να πάρουμε μια μεγάλη ποικιλία από βιταμίνες και μέταλλα.

Πιο συγκεκριμένα, η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α, ο σίδηρος, το κάλιο και ένα σωρό ακόμα βιταμίνες & ανόργανα στοιχεία, βρίσκονται σε αφθονία στα παρακάτω  φρούτα:

  • Πορτοκάλια
  • Αβοκάντο
  • Γκρέιπφρούτ
  • Μανταρίνια
  • Λεμόνια

Απαραίτητη προϋπόθεση,  για να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τα πολύτιμα θρεπτικά τους συστατικά, είναι να καταναλώσουμε τις φρουτοσαλάτες, το συντομότερο δυνατό, από την στιγμή που κόψουμε  τα φρούτα. Επίσης, η προσθήκη χυμό  λεμονιού ή πορτοκαλιού, θα “προστατεύσει” την σαλάτα σας από την οξείδωση και θα κρατήσει τα θρεπτικά της συστατικά “άθικτα” για αρκετό  χρονικό διάστημα.

Προτιμήστε, να καταναλώσετε μια φρουτοσαλάτα, αντί για γλυκό. Δώστε το καλό παράδειγμα και προσφέρετε την επόμενη φορά στους καλεσμένους σας, μια υπέροχη πολύχρωμη φρουτοσαλάτα, που θα τους ξετρελάνετε! Οι επιλογές των φρούτων είναι πολλές και η φαντασία σας ανεξάντλητη. Φτιάξτε τις δικές σας μοναδικές δημιουργίες, από σήμερα κιόλας και μοιραστείτε τις, με τους αγαπημένους σας ανθρώπους.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email