20Φεβ

ημερολόγιο Διατροφής │ Συμβουλές για να διώξεις την κυτταρίτιδα! 2° Μέρος

  • Εμπλούτισε τη διατροφή σου με ποικιλία από φρούτα και λαχανικά
    Δίνουν στον οργανισμό το νερό που χρειάζεται, μαζί με πλήθος από βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Περιέχουν επίσης συστατικά που ευνοούν τη διούρηση με αποτέλεσμα να καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών, ενώ τα αντιοξειδωτικά και οι βιταμίνες έχουν αντιγηραντική δράση στο δέρμα.
  •  Κατανάλωσε πράσινο τσάι
    Μελέτες δείχνουν ότι κατεχίνες από εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού δρουν άμεσα και εντοπισμένα στην περιοχή καθώς προστατεύουν τα αγγεία από την καταστρεπτική δράση των ελεύθερων ριζών, ενώ παράλληλα προκαλούν διαστολή των αγγείων, με αποτέλεσμα την καλύτερη αιμάτωση των λιποκυττάρων και απέκκριση των άχρηστων ουσιών που συσσωρεύονται στην περιοχή κα δημιουργούν κυτταρίτιδα.
  •  Μείωσε ή αν μπορείς απόφυγε εντελώς το κάπνισμα
    Δεν είναι μόνο το θέμα της υγείας και της αναπνοής! Με το κάπνισμα ο οργανισμός γεμίζει με τοξίνες ενώ επιβαρύνει το κυκλοφορικό σύστημα.
  • Στόχευσε σε μία αργή αλλά σταθερή απώλεια βάρους
    Σε περίπτωση που το βάρος σου είναι αυξημένο, φρόντισε να χάσεις κιλά αργά αλλά σταθερά. Είναι ο μόνος τρόπος να χάσεις λίπος. Η μείωση του λιπώδους ιστού θα μειώσει αυτόματα την οιδηματώδη υφή του δέρματος στις περιοχές όπου εμφανίζεται η κυτταρίτιδα.
  • Προσπάθησε να ασκείσαι
    Η γυμναστική διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου, τονώνει τους μύες συσφίγγει τις επίμαχες περιοχές, όπως μηρούς και γλουτούς, με αποτέλεσμα να μειώνει σημαντικά την κυτταρίτιδα.

Διαβάστε ΕΔΩ τις υπόλοιπες συμβουλές (Part 1).



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email