19Φεβ

ημερολόγιο Διατροφής │ Μειώστε το κόκκινο και επεξεργασμένο κρέας!

Το κόκκινο κρέας (όπως το μοσχάρι, αρνί, χοιρινό) είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών καθώς και πολλών βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Όμως η αυξημένη κατανάλωση κόκκινου ή και επεξεργασμένου κρέατος μπορεί πολλαπλασιάσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου. Όταν επιλέγετε να καταναλώσετε κόκκινο κρέας προτιμήστε λεπτές, μικρές μερίδες.

Μειώστε τη μερίδα του κρέατος και αυξήστε τα συνοδευτικά στο πιάτο σας όπως πολλά ψητά ή ωμά λαχανικά. Ελαττώστε την εβδομαδιαία κατανάλωση του και προσπαθήστε μην υπερβαίνει τα 400 γρ. (μαγειρεμένο βάρος).

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι αυτή η ποσότητα δεν αυξάνει τον κίνδυνο δημιουργίας καρκίνου. Προτιμήστε αντ’αυτού να καταναλώνετε πιο συχνά ψάρια, πουλερικά και όσπρια.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email