18Φεβ

ημερολόγιο Διατροφής │ Συμβουλές για να διώξεις την κυτταρίτιδα! 1° Μέρος

  • Νερό, πολύ νερό
    Κατανάλωσε 2 λίτρα νερό την ημέρα. Προμηθεύσου με ένα ειδικό παγουράκι (κατάλληλο για συνεχή γεμίσματα) και πάρτο μαζί σου. Έτσι θα θυμάσαι να πίνεις και θα έχεις λίγο νερό διαθέσιμο όταν το χρειάζεσαι.
  • Μείωσε την κατανάλωση αλατιού
    Εκτός από το αλάτι που προστίθεται στο μαγείρεμα, πολύ πλούσια σε αλάτι είναι σχεδόν όλα τα τυριά, τα αλλαντικά, τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα fast-food, οι ελιές και κονσέρβες.
  • Προσπάθησε να αποφύγεις το κορεσμένο, ζωικό λίπος
    Μείωσε την κατανάλωση κρέατος, σε 1 φορά την εβδομάδα! Προσπάθησε να επιλέγεις ημίπαχα γαλακτοκομικά και απόφυγε την κατανάλωση τυριών και βουτύρου. Αντίθετα, κατανάλωσε ψάρι και κοτόπουλο, μαγειρεμένα ψητά ή μαγειρεμένα με ελαιόλαδο.
  • Μείνε μακριά από το… λευκό
    Προσπάθησε να αποφύγεις την κατανάλωση απλών σακχάρων όπως η ζάχαρη, τα λευκά δημητριακά και άλευρα. Προτίμησε τα ολικής άλεσης δημητριακά. Περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, που διοχετεύουν ενέργεια στο σώμα για περισσότερη ώρα, ενώ αποτρέπουν την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, φαινόμενο που οδηγεί σε αποθήκευση λίπους. Επίσης, με τις φυτικές ίνες που περιέχουν προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα, παράγοντα που επιδεινώνει την κυτταρίτιδα.
  • Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ και τον καφέ
    Προσπάθησε να αποφύγεις την κατάχρηση αλκοόλ και καφεΐνης, που αφυδατώνουν σημαντικά τον οργανισμό. Προτίμησε να πίνεις φυσικούς χυμούς ή τσάι (χωρίς ζάχαρη) αντί για καφέ και 1 ποτήρι κόκκινο κρασί αντί κάποιου άλλου ποτού.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email