11Φεβ

Η υγιεινή διατροφή στο «μικροσκόπιο» του οικογενειακού ταμείου!

Όλοι, τα τελευταία χρόνια βιώνουμε την οικονομική στενότητα, που  μας έχει αναγκάσει σε περικοπές, σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας! Σίγουρα, δεν θα μπορούσε να μην έχει επηρεάσει και  την διατροφή, τις επιλογές των τροφών που κάνουμε!

Κάνοντας μια υγιεινή και ποικίλη διατροφή, είτε  για να ελέγξουμε  το βάρος μας, με την παρακολούθηση του διατροφολόγου μας , είτε για την  διατήρηση ή βελτίωση της υγείας μας, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αγοράσουμε και τα πιο ακριβά τρόφιμα!

Υπάρχουν πολλά οικονομικά, θρεπτικά και νόστιμα φαγητά διαθέσιμα, τα οποία μπορούν να αποτελέσουν  κάποιο γεύμα μας. Με το σχεδιασμό των γευμάτων σας, θα είστε σε θέση, να μειώσετε τη σπατάλη και να εξοικονομήσετε χρήματα!

Παρακάτω, σας δίνω μερικές συμβουλές για το πώς θα τα καταφέρετε!

  • Προγραμματίστε τα γεύματά σας, κάνοντας μια λίστα  με τα απαραίτητα  τρόφιμα που θέλετε να αγοράσετε, από το παντοπωλείο ή το σούπερ μάρκετ της περιοχής σας. Αυτό θα σας βοηθήσει, να αποφύγετε να  αγοράσετε  τρόφιμα που δεν σας είναι απαραίτητα, με αποτέλεσμα να αυξήσει τον  λογαριασμό σας. Να θυμάστε, ότι τα σούπερ μάρκετ τοποθετούν, σε πιο εμφανή σημεία  στο ύψος των ματιών σας, τα πιο ακριβά ή δημοφιλή τρόφιμα, σε σχέση με τα χαμηλότερα κόστους προϊόντα, που είναι στα υψηλότερα ή χαμηλότερα ράφια.
  • Ψάξτε για «ειδικές» προσφορές, σε προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής, όπως είναι τα ζυμαρικά, το ρύζι, οι κονσέρβες τομάτας, τα δημητριακά. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν, ανά πάσα στιγμή μέσα στο χρόνο στα γεύματα σας, χωρίς να έχουν υποστεί κάποια τροφική αλλοίωση.
  • Αγοράστε πιο «οικονομικά» τεμάχια κρέατος, όπως είναι οι μηροί κοτόπουλου αντί για το στήθος κοτόπουλου. Φυσικά, ένα ολόκληρο κοτόπουλο μπορεί να είναι καλύτερη οικονομική επιλογή , ειδικά αν το τεμαχίσουμε και το χρησιμοποιήσουμε σε περισσότερα από ένα γεύματα.
  • Οι κονσέρβες λιπαρών ψαριών  όπως είναι οι σαρδέλες, ο γαύρος, ο σολομός, μπορούν να αποτελέσουν, μία πιο «οικονομική» επιλογή, από την αγορά  φρέσκων ψαριών. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά, που τα καθιστά εξίσου σημαντικά, για την διατήρηση της καλής μας υγεία. Άλλη εναλλακτική αγορά, είναι τα κατεψυγμένα ψάρια, που  συχνά έχουν πολύ καλή τιμή και μπορούν να προστεθούν  σε κάποιο γεύμα μας . Βέβαια, αν υπάρχουν ειδικές προσφορές, για φρέσκο ​​ψάρι, θα μπορούσαμε να επωφεληθούμε, αγοράζοντας αρκετή ποσότητα και με την μέθοδο της κατάψυξης , θα μπορούμε να το συντηρήσουμε, ώστε να έχουμε ψάρι κατά την διάρκεια μιας  ολόκληρης χρονιάς.
  • Τέλος, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά μπορεί να είναι οικονομικότερα, αν τα αγοράζουμε, από την τοπική λαϊκή αγορά και όχι από τα σούπερ μάρκετ. Και καλό είναι να αγοράζετε φρούτα και λαχανικά της εποχής, που πέρα από την υψηλή διατροφική τους αξία, συχνά  είναι οικονομικότερα, από φρούτα και λαχανικά που δεν είναι η εποχή παραγωγής και συγκομιδής τους.

Πιστεύω να σας βοήθησα, δίνοντας σας κάποιες συμβουλές, στο πως θα εξοικονομήστε χρήματα μέσα από τις διατροφικές σας επιλογές, ώστε να έχετε την οικονομική δυνατότητα ,να ακολουθήσετε μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή  με την  καθοδήγηση ενός διατροφολόγου!



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email