07Ιαν

9 λόγοι για τους οποίους πρέπει να μαγειρεύετε τα γεύματα σας!

Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε στη ζωή μας είναι  να τρώμε υγιεινά γεύματα καθημερινά. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα για να ξεκινήσετε να μαγειρεύετε στο σπίτι. Όχι μόνο επειδή θα αποφύγετε χημικές ουσίες, αλλά και επειδή στο φαγητό σας  δεν θα υπάρχει επιπλέον λίπος, ζάχαρη και αλάτι.

Ξεκινήστε το μαγείρεμα στον σπίτι και θα εκπλαγείτε όταν δείτε τα κιλά σιγά – σιγά να χάνονται.

Ας δούμε κάποιους «καλούς» λόγους για τους οποίους αξίζει να μαγειρεύουμε εμείς τα γεύματα μας!

Κοστίζει λιγότερο  να μαγειρεύουμε στο σπίτι από το να παραγγείλεις delivery ή να φάτε σε ένα εστιατόριο.

Βρείτε μερικές συνταγές που σας αρέσουν, κάνετε μια λίστα, και πηγαίνετε στο super market να αγοράσετε μόνο ό,τι χρειάζεστε.

Γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι τα χρήματα που δαπανήσατε για γεύματα μιας ολόκληρης εβδομάδας αντιστοιχούν σε 1-2 εξόδους σε ένα εστιατόριο μεσαίας κατηγορίας!

Το μαγείρεμα για τον εαυτό σας, είναι πιο υγιεινό. Μπορείτε να ελέγξετε τα ποσά των λιπαρών, νατρίου, υδατανθράκων, ή οποιαδήποτε άλλη ουσία που θα χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να αγοράσετε φρούτα και  λαχανικά στην εποχή τους, όπου η γεύση και η θρεπτική αξία είναι στο αποκορύφωμα τους! Επίσης μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε! Μην ξεχνάτε ότι έρευνες έχουν δείξει ότι καταναλώνουμε όση ποσότητα έχουμε στο πιάτο μας και όχι όσο πραγματικά πεινάμε!

Η Μαγειρική για τον εαυτό σας επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία από ό,τι χρησιμοποιώντας προπαρασκευασμένα τρόφιμα ή παραγγέλλοντας σε ένα εστιατόριο. Στο σπίτι, αν δεν σας αρέσουν μαύρες ελιές στα ζυμαρικά σας, μην τις βάλετε. Αν θέλετε επιπλέον βασιλικό, προσθέστε το. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελαιόλαδο αντί για βούτυρο ή γάλα σόγιας, αντί για γάλα. Οι επιλογές είναι απεριόριστες!

Τα γεύματα σας ταιριάζουν απόλυτα με το γούστο σας, κάθε φορά. Ποιο εστιατόριο μπορεί να το κάνει αυτό για σας; Σε μερικούς από εμάς αρέσουν τα  πικάντικα τρόφιμα, ενώ  άλλοι προτιμούν με λιγότερα καρυκεύματα. Το ίδιο συμβαίνει με το αλάτι και τη ζάχαρη. Στο σπίτι μπορείτε να μαγειρέψετε το φαγητό που ταιριάζει με το γούστο σας κάθε φορά!

Μπορείτε να προσαρμόσετε τις μερίδες: Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι σε αρκετά εστιατόρια τα αγαπημένα σας πιάτα έρχονται σε επαρκείς-μεγάλες μερίδες, που αυτό σας οδηγεί – τις περισσότερες φορές – να τρώτε περισσότερο από αυτό που θα έπρεπε! Όταν μαγειρεύετε τις αγαπημένες σας συνταγές σας στο σπίτι, μπορείτε να έχετε την ελευθερία να προσαρμόσετε τις μερίδες ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.

Το Μαγείρεμα στο σπίτι είναι ταχύτερο από το να βγούμε έξω για φαγητό. Προσθέστε το χρόνο που χρειάζεστε για την οδήγηση προκειμένου να πάτε σε ένα εστιατόριο, το χρόνο αναμονής μέχρι να ετοιμάσουν & σερβίρουν το φαγητό σας, και τον χρόνο επίσης για να επιστρέψετε στο σπίτι. Επίσης στο σπίτι μπορείτε να είστε ντυμένοι με άνετα ρούχα ακόμη και χωρίς παπούτσια καθώς και με μουσική της αρεσκείας σας στο στερεοφωνικό!

Αποφύγετε την πρόσληψη των ανεπιθύμητων χημικών ουσιών και πρόσθετων: Όλες οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία τροφίμων (κονσερβοποίηση, αφυδάτωση και κατάψυξη) σχεδόν καταστρέφουν τη γεύση των τροφίμων. Γι’αυτό τον λόγο, έχουν προστεθεί χημικές ουσίες  με το πρόσχημα,  ότι είναι “φυσικές γεύσεις” που ενισχύουν  τη γεύση, ενώ η προσθήκη χρωμάτων κάνει τα τρόφιμα να φαίνονται φρέσκα.

Όλα αυτά Θα μπορούσαν να κάνουν την εμφάνιση των τροφίμων και την γεύσης τους καλύτερη, αλλά όχι την υγεία μας και κατ’επέκταση το σώμα μας! Το όξινο γλουταμινικό νάτριο, είναι σχεδόν σε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα και σίγουρα σε όλα σχεδόν τα τρόφιμα τύπου fast food.

Όλες οι ιατρικές μελέτες έχουν αποκαλύψει, ότι το MSG προκαλεί παχυσαρκία, μαζί με πολλά άλλα δυσάρεστα πράγματα. Είναι μια χημική ουσία που δεν πρέπει ποτέ να βάλουμε στο σώμα μας, και όμως την βρίσκουμε σχεδόν σε κάθε μεταποιημένο τρόφιμο που αγοράζουμε. Αποφύγετε την ουσία αυτή μαγειρεύοντας στο σπίτι.

Πιθανότατα θα φάτε λιγότερο στο σπίτι δεδομένου ότι μπορείτε να το αφήσετε για αργότερα. Ωστόσο, εδώ υπάρχει και ένα μειονέκτημα – που είναι το ακριβώς αντίθετο – στο να καταναλώσετε πιο μεγάλη ποσότητα επειδή πιθανόν μαγειρέψατε περισσότερο από όσο θα έπρεπε!

Καλύτερη υγεία: Όσες λιγότερες χημικές ουσίες λάβει σώμα σας, τόσο το καλύτερο θα είναι για την υγεία σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι χημικές ουσίες μπορούν να προκαλέσουν παχυσαρκία καθώς και  καρκίνο. Με όση καλύτερη ποιότητα τροφής τροφοδοτείτε το σώμα σας τόσο περισσότερο θα ζήσετε και με καλύτερη ποιότητα ζωής!

Πάνω απ’όλα, το μαγείρεμα στο σπίτι – πέρα από βιολογική ανάγκη – είναι στιγμές! Στιγμές με φίλους, με τον σύντροφο σας, με την οικογένεια σας! Οργανώστε τα γεύματα σας στο σπίτι με τους αγαπημένους σας και εξοικονομήστε χρήματα, χρόνο και βελτιώστε την υγείας σας!

Βρείτε εύκολες, υγιεινές & ενδιαφέρουσες συνταγές στο blog μου! Για ρίξτε μια ματιά ΕΔΩ! Καλά μαγειρέματα!



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email