10Δεκ

7 καλοί λόγοι που οι γυναίκες πρέπει να κάνουν γυμναστική με βάρη!

1.Χάνετε σωματικό λίπος

Έρευνες έχουν δείξει πως οι γυναίκες που κάνουν προπόνηση με βάρη 2-3 φορές την εβδομάδα, μέσα σε 2 μήνες θα έχουν κερδίσει μύες, ενώ παράλληλα θα έχουν χάσει ακόμα περισσότερο λίπος!

Με την αύξηση της μυϊκής μάζας, ανεβαίνει ο ρυθμός μεταβολισμού με αποτέλεσμα να καίγονται περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας!

2.Μυική ενδυνάμωση χωρίς “φούσκωμα”

Σε αντίθεση με τους άντρες, οι γυναίκες δεν κερδίζουν όγκο από τα βάρη επειδή έχουν 10-30 φορές λιγότερες ορμόνες, σε σύγκριση με τους άντρες που συντελούν στην μυϊκή υπερτροφία. Αυτό όμως που θα κερδίσετε είναι μυϊκή τόνωση και ένα καλοσχηματισμένο σώμα γεμάτο υγεία!

3.Μειώνεται τον κίνδυνο οστεοπόρωσης

Έρευνες έχουν δείξει ότι η προπόνηση με βάρη συμβάλλει στην ενδυνάμωση των οστών, αρκεί να γίνεται συστηματικά. Ο συνδυασμός γυμναστικής με σωστή διατροφή που περιλαμβάνει ασβέστιο, είναι η καλύτερη άμυνα της γυναίκας στην οστεοπόρωση!

4.Η προπόνηση δύναμης δεν χτίζει μόνο δυνατούς μύες, αλλα και δυνατούς συνδέσμους

Μελέτες έχουν δείξει, ότι η συστηματική γυμναστική με βάρη, βοηθά στην ενδυνάμωση της μέσης και των αρθρώσεων, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότεροι πόνοι και τραυματισμοί!

5.Μειώνεται το ρίσκο για καρδιακές παθήσεις

Η γυμναστική με βάρη σε συνδυασμό με αερόβια άσκηση, αυξάνουν την άμυνα του οργανισμού στις καρδιακές παθήσεις καθώς μειώνεται η πίεση τους αίματος και αυξάνεται η καλή χοληστερόλη!

6.Μειώνεται τις πιθανότητες εμφανίσεις διαβήτη

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα τα άτομα με μεγάλη περιφέρεια μέσης που ασκούνται τακτικά έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη σε αντίθεση με αυτούς που δεν ασκούνται!

7.Ανεβαίνει η διάθεση σας και καταπολεμάτε την κατάθλιψη

Η γυμναστική με βάρη βελτιώνει σημαντικά την ψυχική διάθεση και αυτοπεποίθηση των ανθρώπων. Πολλές αμερικανικές πανεπιστημιακές έρευνες αποδεικνύουν ότι η γυμναστική αποτελεί το καλύτερο “χάπι”, που δρα αποτελεσματικά τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο στους ασθενείς!

Συμπέρασμα…Όλοι μας χρειαζόμαστε γυμναστική, όμως οι γυναίκες οι οποίες συνδυάζουν αερόβια άσκηση και γυμναστική με βάρη, καίνε περισσότερο λίπος ενώ ταυτόχρονα αποκτούν ένα λεπτό, σφιχτό και καλογραμμωμένο σώμα!!!

Γεώργιος Κουρλιάς

Fitness & Personal Trainer



 

 

 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email