06Δεκ

το Εξπρές του Διαιτολογίου │ Αλάτι: Θέλει προσοχή! #ColpoGrosso

Oι ενήλικες, θα πρέπει να τρώνε λιγότερο  από 6 γραμμάρια(g) αλάτι  την ημέρα και τα παιδιά πρέπει να τρώνε ακόμα λιγότερο. Μερικές λεπτομέρειες, όσο αφορά το αλάτι (NaCl) που πρέπει να γνωρίζετε, είναι οι παρακάτω:

  • Η υψηλή πρόσληψη αλατιού, σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης, η οποία συνδέετε με μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικού επεισοδίου ή καρδιακής νόσου.
  • Οι περισσότεροι άνθρωπου προσλαμβάνουν αλάτι, που προέρχεται από τα επεξεργασμένα τρόφιμα αντί να προσθέσουν αλάτι στο μαγείρεμα ή στο τραπέζι.  Γι αυτό, είναι σημαντικό  πάντα, να ελέγχετε τις ετικέτες των τροφίμων όσο αφορά την περιεκτικότητα τους σε αλάτι!
  • Κατά τη σύγκριση των τροφίμων, χαρακτηρίζουμε ένα υψηλής περιεκτικότητας τρόφιμο σε αλάτι, όταν η ποσότητα του είναι περισσότερο από 1.5g αλάτι ανά 100g (ή νάτριο 0,6 g). Ενώ, ένα τρόφιμο χαρακτηρίζετε  με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι   όταν είναι 0,3 g αλάτι ή λιγότερο ανά 100g (ή 0.1g νάτριο).

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε επιπλέον βότανα, μπαχαρικά, χυμούς εσπεριδοειδών (λεμόνι και λάιμ), μουστάρδα ή ξύδι στα φαγητά σας ώστε να δώσουν περισσότερη γεύση και επίσης επιτυγχάνετε, να χρησιμοποιήσετε λιγότερο αλάτι στις συνταγές σας.



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email