25Ιούλ

φουντ Μπλόγκερ │ Σαρδέλες: «Βασίλισσες» της Μεσογειακής διατροφής!

Ο λόγος για τις σαρδέλες, τις βασίλισσες της διατροφής! Και όχι άδικα!

Η σαρδέλα είναι ένα ψάρι μικρού μεγέθους, αλλά με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα 3-λιπαρά οξέα (2,3mg/100gr), τα οποία είναι σημαντικά για την προστασία της καρδιάς, των αρτηριών και των μεμβρανών των κυττάρων.

Επιπλέον, τα ωμέγα 3-λιπαρά, δρουν και ως αντικαταθλιπτικά καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που υποφέρουν από κατάθλιψη έχουν μειωμένα λιπαρά Ω3. Ειδικά για τις εγκύους, συστήνεται να τρώνε συχνά σαρδέλες, καθώς έχει αποδειχθεί πως τα Ω3 λιπαρά βοηθούν τη σωστή ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του εμβρύου.

Εκτός όμως από αυτά, οι σαρδέλες περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α και Β6, νιασίνης, καλίου, φωσφόρου, πρωτεϊνών και ασβεστίου και έχουν και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που προστατεύουν από νόσους όπως το άσθμα, οι αλλεργίες, η αρθρίτιδα, η ψωρίαση, η ελκώδης κολίτιδα, ακόμη και ο καρκίνος.

Η σαρδέλα, είναι πελαγίσιο ψάρι που κολυμπά στον Ατλαντικό και σε όλη τη Μεσόγειο μέχρι και τις ακτές του Μαρόκο και διακρίνεται σε διάφορα είδη. Η ελληνική σαρδέλα είναι ένα αφρόψαρο που ζει σε κοπάδια, κινείται σε μικρά βάθη και γεννά τα αυγά της το καλοκαίρι. Η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά του ψαριού, εξαρτώνται από την ποιότητα του νερού και γενικότερα του περιβάλλοντος στο οποίο ζει και τη διατροφή του.

Οι σαρδέλες τρώγονται ψητές, στη σχάρα, τηγανητές ή πλακί με φρέσκια ντομάτα και κρεμμύδι, στο φούρνο και επίσης τις βρίσκουμε παστές ή σε κονσέρβα. Όπως και αν επιλέξετε να τις δοκιμάσετε, το σίγουρο είναι πως θα κάνετε ένα ανέλπιστο δώρο όχι μόνο στο στομάχι αλλά και στον οργανισμό σας γενικότερα.

Πηγή: www.clickatlife.gr

ZEYKILH YPOGRAFH BLOG-new



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email