12Απρ

φουντ Μπλόγκερ │ Εδώ…οι «καλές» και υγιεινές γλυκοπατάτες!

Η γλυκοπατάτα στην χώρα μας παράγεται από τα μέσα Σεπτεμβρίου έως και τα τέλη Οκτωβρίου. Εάν τρώτε την πατάτα με την φλούδα, κάτι το οποίο είναι επικίνδυνο, πρέπει να την σαπουνίζετε με χλιαρό νερό και απορρυπαντικό πιάτων, να της βάζετε χονδρό αλάτι και να την ξεπλένετε πολύ καλά με τρεχούμενο νερό.

Η αλήθεια είναι ότι οι γλυκοπατάτες είναι οι πολύ πιο υγιεινές από τις κανονικές πατάτες, διότι περιέχουν τα β-καροτένια και για την ακρίβεια περιέχουν 19.000 μονάδες τα 100 γρ. Επίσης, αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης C.

Η γλυκοπατάτα όπως και οι υπόλοιπες πατάτες, πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο διότι το άμυλό της μετατρέπεται γρήγορα σε γλυκόζη, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πιθανότητα εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη. Ενδεικτικά, μπορούμε να καταναλώνουμε μέχρι 3 μερίδες πατάτες την εβδομάδα και ένας νόστιμος και υγιεινός τρόπος να τις φάμε είναι να τις αλείψουμε με ελαιόλαδο, να προσθέσουμε τυρί κότατζ και να τις ψήσουμε στο φούρνο για 45′ λεπτά.



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone