11Απρ

ημερολόγιο Διατροφής │ Τι είναι πραγματικά σωστή διατροφή!

Μια σωστή διατροφή θα πρέπει να έχει ποικιλία τροφών ικανές να καλύψουν τις διατροφικές ανάγκες των όλων σε βιταμίνες, μέταλλα και ενέργεια. Για μια καλή και ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να δίνεις ιδιαίτερη σημασία στην πρόσληψη τροφών πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο και φολικό οξύ.

Μια καλή διατροφή θα πρέπει επιπλέον να βασίζεται σε μειωμένη πρόσληψη ζάχαρης και λίπους. Δίαιτες με υψηλά επίπεδα κατεργασμένων ή τρανς λιπαρών μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών νοσημάτων.

Δίαιτα η οποία είναι κατεξοχήν βασισμένη σε αυξημένη ποσότητα ζάχαρης προσδίδει στον οργανισμό θερμίδες οι οποίες δεν προσφέρουν καμία θερμιδική αξία στον οργανισμό και πολλές φορές αντικαθιστούν τροφές με μεγαλύτερη και σημαντικότερη θερμιδική αξία για την υγιή και σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Ακολούθησε κάποια προτεινόμενα tips για ένα υγιές διαιτολόγιο:

  • Κατανάλωσε ποικιλία τροφών
  • Ισορρόπησε το φαγητό που καταναλώνεις με συστηματική άσκηση
  • Διατήρησε σε υγιή επίπεδα το σωματικό σου βάρος
  • Σχεδίασε το διατροφικό σου πλάνο προσθέτοντας πολλές τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, λαχανικά, φρούτα και προϊόντα ολικής άλεσης
  • Διάλεξε έξυπνα και καταναλώστε τροφές χαμηλές σε λιπαρά, κατεργασμένα λίπη και χοληστερόλη
  • Απόφυγε τροφές που περιέχουν κατεργασμένη ζάχαρη και «κακούς» υδατάνθρακες
  • Κατανάλωσε την ελάχιστη επιτρεπτή ποσότητα σε αλάτι
  • Εφόσον καταναλώνεις αλκοόλ κάντο με μέτρο. Η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα για άνδρες είναι 2 ποτήρια λευκό κρασί και για τις γυναίκες 1



Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email