10Απρ

Θερμίδες Vs Άσκηση (Y.O.L.O You Only Live Once αλλά «κοστίζει» ακριβά)

Ίσως έχεις ακούσει και να ξέρεις για τις θερμίδες (Kcal) που καταναλώνεις όταν τρώς ένα τρόφιμο ή πίνεις ένα αναψυκτικό, αλλά δεν ξέρεις πόσο χρόνο θα χρειαστείς για να κάψεις τις θερμίδες από τις διάφορες γευστικές απολαύσεις που έχεις καταναλώσει.  Παρακάτω σου αναφέρουμε, δέκα (10) όχι και τόσο καλές τροφές και τον εκτιμώμενο χρόνο που θα χρειαστείς, ώστε  να τις κάψεις στο γυμναστήριο.

Ένα ντόνατ: Θα χρειαστεί να περπατήσεις στον διάδρομο με ταχύτητα 6,5 χιλιομέτρων / ώρα για 30′ λεπτά για να κάψεις 155 θερμίδες.

600 ml  Αναψυκτικού: Θα πρέπει να τρέξεις (non stop) για 30′ λεπτά για να κάψεις 255 θερμίδες.

165 γρ. πατατάκια: Θα πρέπει να τρέξεις για περίπου 2 ώρες για να κάψεις 805 θερμίδες.

50 γρ. Μπάρα Σοκολάτας: Θα πρέπει περπατήσεις για περίπου 40′ λεπτά για να κάψεις 180 θερμίδες.

Ένα Cupcake: Θα πρέπει να κάνεις 75′ λεπτά γιόγκα για να κάψεις 300 θερμίδες.

Ένα κομμάτι πίτσα: Θα πρέπει να περπατήσεις σε γρήγορο ρυθμό για 50′ συνεχόμενα λεπτά ώστε να κάψεις 285 θερμίδες.

Μικρή μερίδα τηγανητές πατάτες: Θα πρέπει να τρέξεις στον διάδρομο με ταχύτητα 12,5 χιλιόμετρα / ώρα για 25′ λεπτά για να κάψεις 256 θερμίδες.

Ένα χάμπουργκερ: Πρέπει να χρησιμοποιήσεις το ελλειπτικό για περίπου 2 ώρες για να κάψεις 528 θερμίδες.

½ του πακέτου από ζελεδάκια καραμέλας: Θα πρέπει να περπατήσεις στον διάδρομο με ταχύτητα 6,5 χιλιομέτρων / ώρα για 1 ώρα για να κάψεις 300 θερμίδες.

Ένα παγωτό 95 γρ.: Θα πρέπει να περπατήσεις στον διάδρομο με ταχύτητα 6,5 χιλιομέτρων / ώρα για 70′ λεπτά για να κάψεις 331 θερμίδες.

Είμαι σίγουρη ότι μετά από την ανάγνωση του παραπάνω άρθρου θα είστε πιο προσεκτικοί ως προς την επιλογή του junk food.

Y.O.L.O (You Only Live Once) αλλά «κοστίζει» ακριβά!!!



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email