13Νοέ

ημερολόγιο Διατροφής | Σπιτικό και υγιεινό κολατσιό στο σχολείο!

Την εποχή που η παιδική παχυσαρκία στη χώρα μας κατακτά την πρωτιά στην Ευρώπη, η οικογένεια έρχεται να παίξει έναν από τους πιο καθοριστικούς ρόλους!

Είστε η πιο σημαντική επιρροή των παιδιών σας! Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα για να βοηθήσετε τα παιδιά σας, να αναπτύξουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες που θα τους ακολουθούν σε όλη τους τη ζωή. Η ποικιλία των φαγητών βοηθά τα παιδιά να λάβουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την σωστή τους ανάπτυξη.

Όταν τα παιδιά αναπτύσσουν προτιμήσεις για πολλά είδη φαγητών είναι πιο εύκολο να σχεδιάσετε τα οικογενειακά γεύματα. Μαγειρέψτε μαζί τους, φάτε μαζί τους, συζητήστε μαζί τους και κάντε την ώρα του φαγητού οικογενειακή στιγμή!

Γιατί να αγοράζουν τα παιδιά από τις καντίνες, φαγητά τα οποία είναι αμφιβόλου ποιότητας;

Αφιερώνοντας λίγο χρόνο, μπορούμε να δίνουμε στα παιδιά μας σπιτικό και υγιεινό δεκατιανό.

Μερικές ιδέες για σπιτικό σνάκ είναι οι παρακάτω:

Τοστ ή σάντουιτς με τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά, όπως ντομάτα, καρότο και μαρούλι (Αυτό το κολατσιό αποτελεί ιδανική επιλογή, διότι είναι εύκολο και γρήγορο στην ετοιμασία του)

Σπιτική τυρόπιτα, σπανακόπιτα, κολοκυθόπιτα, που θα έχετε φτιάξει με φρέσκα και υγιεινά υλικά, όπως ελαιόλαδο, αλεύρι ολικής άλεσης, φέτα. Αυτή η επιλογή μπορεί επίσης να σας διευκολύνει, καθώς η πίτα που θα φτιάξετε μπορεί να διατηρηθεί 2-3 μέρες στο ψυγείο, οπότε κάθε μέρα θα δίνετε στο παιδί σας 1-2 κομμάτια, και δεν θα χρειάζεται να ετοιμάσετε κάτι καινούργιο.

Σπιτικό κέικ, στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε ότι αρέσει στο παιδί σας, όπως κακάο, κομματάκια σοκολάτας, ξηρούς καρπούς, σταφίδες, κομμάτια φρούτων (εξαιρετική επιλογή το κέικ με μπανάνα!). Κι αυτό το κολατσιό μπορεί να διατηρηθεί για αρκετές μέρες.

Σπιτικά χάμπουργκερ: στον φούρνο της γειτονιάς σας αγοράστε μερικά ψωμάκια χάμπουργκερ και προσθέστε τυρί, λαχανικά, ακόμα και ψητό μπιφτέκι ή μπιφτέκι κοτόπουλο, που μπορεί να έχει περισσέψει από το προηγούμενο γεύμα σας.

Σπιτική πίτσα: Για την πίτσα, φτιάξτε ζύμη με αλεύρι ή και χρησιμοποιείστε πίτα από σουβλάκι ή αραβική για την βάση της, και προσθέστε φρέσκια ντομάτα και τριμμένο τυρί.

Η προετοιμασία του κολατσιού στο σπίτι αποτελεί, εξαιρετικό μάθημα διατροφής για τα παιδιά. Τα μεγαλύτερα παιδιά μπορούν να ετοιμάζουν και εντελώς μόνα τους το κολατσιό τους, ιδιαίτερα αν είναι κάποιο σάντουιτς ή τοστ. Αυτό θα τους δημιουργήσει την αίσθηση της προσωπικής ευθύνης για τη διατροφή τους, και παράλληλα θ’ απολαύσουν το κολατσιό τους, γιατί απλούστατα θα είναι κάτι που έφτιαξαν μόνα τους, με τα υλικά της προτίμησης τους.

captcha

Share This Story, Choose Your Platform!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone