10Νοέ

φουντ Μπλόγκερ │ Τα εκπληκτικά διατροφικά οφέλη των αχλαδιών!

Τα αχλάδια είναι πηγή φυτικών ινών! Η γλυκιά, ζουμερή και μαλακή σάρκα του αχλαδιού, κάνει αυτό το φρούτο ιδιαίτερα αγαπητό, ενώ τα σημαντικά του διατροφικά οφέλη, το κάνουν σημαντικό «σύμμαχο» της υγείας μας. Τα αχλάδια είναι στην εποχή όλο το χρόνο, αλλά κυρίως από τα τέλη του Ιουνίου μέχρι τον Φεβρουάριο, ανάλογα με την ποικιλία.

Οφέλη για την υγεία!

Ένα μεσαίου μεγέθους αχλάδι περιέχει 5,5 γραμμάρια φυτικών ινών, όταν ο καθημερινός στόχος κατανάλωσης φυτικών ινών κυμαίνεται μεταξύ 25-30 γραμμαρίων. Oι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά και στην πρόληψη κατά του καρκίνου του εντέρου. Η πηκτίνη στα αχλάδια είναι διουρητική και έχει ήπια υπακτική δράση. Πίνοντας χυμό από αχλάδι τακτικά, βοηθάτε στη ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου.

Ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε  από την American Heart Association αναφέρει ότι η κατανάλωση ενός αχλαδιού  την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου έως και κατά 52 τοις εκατό(%). Επίσης, ένα άλλο άρθρο που δημοσιεύθηκε στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Κλινικής Διατροφής», σημειώνει ότι τα φλαβονοειδή στα αχλάδια, μπορούν να μειώσουν  τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων, καθώς και το θάνατο που σχετίζεται με την καρδιακή νόσο.

Τρώγοντας Αχλάδια!

Τα φρέσκα αχλάδια είναι  μία υγιεινή επιλογή και μπορείτε να τα ψιλοκόψετε σε μπουκιές και να τα προσθέσετε σε μια φρουτοσαλάτα ή να τα προσθέσετε σε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.  Επίσης, μπορείτε να κόψτε ένα αχλάδι σε τέταρτα και να το αλείψετε  με μια μικρή ποσότητα μαργαρίνης πασπαλίζοντας  το  με κανέλα και μοσχοκάρυδο και ψήστε το μέχρι να μαλακώσει!

captcha

 

 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone