13Οκτ

ημερολόγιο Διατροφής | Μην αμελείτε το δεκατιανό σας γεύμα!

Το δεκατιανό είναι ένα ενδιάμεσο και πολύ μικρό γεύμα μέσα στην ημέρα, αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικό, ώστε να μη μένει ο οργανισμός σας χωρίς ενέργεια μέχρι το μεσημέρι. Ενδεικτικές προτάσεις για ένα light, «φτωχό» σε θερμίδες και υγιεινό δεκατιανό στο χώρο εργασίας μπορεί να είναι:

  • Γιαούρτι με φρούτα, χαμηλό σε λιπαρά, και ένα ποτήρι φυσικό χυμό από φρούτα εποχής

  • Σπανακόπιτα και ένα ποτήρι χυμό λαχανικών

  • Ένα κομμάτι σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής άλεσης και ένα φρούτο

Φροντίστε να καταναλώνετε τροφές που δεν θα σας προκαλέσουν δυσκολία συγκέντρωσης και τάσεις υπνηλίας στο χώρο εργασίας έπειτα από την κατανάλωση τους. Σνακ που κατατάσσονται ως «υπεύθυνα» είναι εκείνα με μεγάλη περιεκτικότητα σε τρανς λιπαρά.

Σχετικά
Το πρωινό δρα ενάντια στην παχυσαρκία

ZEYKILH YPOGRAFH BLOG-new



 

Share This Story, Choose Your Platform!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email